|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Yo! I'm back :D
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2008
Sted: Frederiksberg
![]()
|
Der er nok ingen der kender mig med mit nuværende navn herinde, men jeg har været på snyd.dk dengang hvor deres første server fungerede. Der kaldte jeg mig bl.a. "Nintendo!" og "The-Legend".
Det er da nice nok at snyd.dk er åbnet igen, men det bliver bare aldrig det samme, som det var før, sry. Men hvis der er nogen, der kan huske mig, så skriv endelig ![]() Indlæg slettet grundet for meget off-topic - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 03-10-08 kl 23:21. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg tror jeg kan huske dig, ka du huske mig?
mit gamle navn var Kralla
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Velkommen tilbage.. hmm.. kan ikke huske om jeg har set dig før. :/
![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
Citer:
Nå, men jeg kan da også lige fortælle, at jeg hedder Peter og er 15 år. Lige for tiden spiller jeg Tekken på min PS2 og Brawl på min Wii. Spiller også lidt DS en gang imellem, men ikke så meget mere. Er også blevet lidt nostalgisk, og er begyndt igen på det gode gamle Rollercoaster Tycoon 3 til PC. Damn det var tider dengang det kom ud. ![]() |
|||||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
altså jeg var på det forum som var før den blev lukket (snif) det var noget med gamevolume skulle laves og det tog et par måneder men der er gået omrking 1-2 år og intet er sket :P
dengang havde jeg et billede af et terminator ansigt (blå agtig med røde øjne som stirrede)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tror jeg kan huske dig men kan du huske mig?
mener det var et eller andet med "pokemon-pikachu" var også i pokemon stederne. men velkommen hertil da og håber du vil nyde opholdet
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
Men der var noget før forummet, hvor man bare kunne skrive kommentarer under hvert spil, uden de skulle godkendes eller noget. Så der var ret mange spammere, men til gengæld var det sgu sjovt. :b @ the-master Jeg kan ikke huske dig under navnet pokemon-pikachu, men kan godt huske dig på det tidligere forum... Dengang hvor man altid fik at vide, at Gamevolume ville åbne inden for den næste måned, og det blev hele tiden udskudt. :b Men ellers, mange tak alle sammen for den fine velkomst. ![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja velkommen tilbage.
Nu ved jeg ikke hvordan det var tidligere, men vi er nu meget godt kørende med den nye side. Jeg driver indekset og brugerne driver forummet - så det er lidt op til jer selv at skabe det community i ønsker
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
altså grunden til der var mange spammere var at siden var porpulær, men der var også strænge regler der :P kan bedst lide den nye snyd, admin skriver med os newbs
og der er næsten ingen regler, i det gamle snyd fik man and advarsel vær gang man skrev offtopic :P
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:34.

mit gamle navn var Kralla

.

【ツ】
Linear Mode