|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
hej alle
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
Medlem siden d.: Apr 2011
Sted: Copenhagen
![]()
|
Hej venner Jeg er Dana Smith fra Danmark.I er meget venlige og bløde hjerter. Jeg kan godt lide musik, film, spille poker spil. Jeg er meget hjælpsom og jeg er interesseret i at gøre masser af venner. Wana at gøre min ven ??????
Sidst redigeret af SnydAdmin; 08-04-11 kl 18:16. Grund: Dette er en linkspammer - banned |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til snyd.dk
Her har du faktisk mulighed for at spørge og give hjælp. Mest om spil og hardware relaterede ting. Hvis det dog ikke er noget for dig er der altid "Ordet er frit" Sektionen. Dejligt at høre at du har valgt dette forum, og tak for de pæne ord. Håber du vil nyde dit ophold her. |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Velkommen
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Låst. det er en spammer.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:26.

Linear Mode