|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
konichiwa mi na san
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2011
Sted: Amager
Alder: 21
![]()
|
Heii alle sammen.. Jeg hedder Signe aka Gin_saku og er ny. Så håber i tager godt imod mig
![]() lidt om mig: er 20år(snart 21) går på vidergående uddannelse(UCC) og arbejder deltid som salgsassistent. bor på amager. Jeg er vokset op med nintendo konsoller så selvfølgelig er jeg stor tilhænger nintendo. Så ejer en gamecube, wii, ds,dsi,gameboy color, gameboy advance+sp og en 64. Jeg har også en ps2 og 3 og en xbox 360, men har ikk så mange spil til dem. Er Stor fan af japanske tegneserier og film(Anime og Manga) og er cosplayer(hvis i tvivl så betyder det short for costume play fx man klæder sig ud fra pokemon,mario osv.) Og er pokemon fan, har stort set alle spillene man kan få ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til - yay for endnu en ligesindet her på snyd.dk (Anime og Manga)
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen
![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Velkommen her til Forumet^^ håber at du får det godt med medlemmerne her
(Huma - EDIT!: Også Themaster^^)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 12-03-11 kl 18:56. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nice, endnu en anime, manga elsker + pokemon fan og nintendo fan!!!!. Sådan er det også for mig XD
Har du så købt det nye pokemon black and white? Jeg har ikke, da jeg har ikke har pengene til det, men håber jeg får den på et tidspunkt. Alligevel velkommen hertil og håber du vil nyde opholdet.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Velkommen til.
Haha. Sikker på du nok skal blive modtaget med store arme af Huma og Master. Ser ud til i har meget tilfælles. Desværre sidder jeg lidt i anden kategori Glor ik' rigtig manga, anime og sådan. Kigger på lidt Artwork engang imellem, Ikke det store. Og spillede self pokémon som lille (Nu hvor du nævner det kan jeg også huske Transformers fra dengang )Anyway. Håber du falder til ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:26.

Linear Mode