|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Dragonforce, jubiii?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Sted: Midtjylland
![]()
|
Hey allesammen.
Jeg kalder mig selv Dragonforce rundt om på internettet, dog kan jeg også gå under navnet Fukamaru, hvis Dragonforce er optaget. Jeg er en 13 årig dreng der elsker at game og bruger meget af sin tid på at uploade på YouTube og selvfølgelig at game! ![]() Jeg er en fin stor Pokémon fan, også Kingdom Hearts. Sådan noget som Battlefield, Call of duty o.s.v siger mig intet, er ikke i den genre og vil nok aldrig. Ja det var så mig, i må da godt spørge om ting, hvis de er for personlige, så lader jeg vær med at svare ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til.
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stort Velkommen fra mig også
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Velkommen hertil, håber du vil nyde opholdet.
Men hey, hvis du kan lide pokemon og kingdom hearts, så kan jeg KUN anbefale at prøve Epic mickey. Jeg tror nemlig den vil blive et genialt spil. Jeg tror nemlig jeg vil bestille den. Another Peek at Mickey's Big Adventure - Wii Preview at IGN
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:25.

Linear Mode