|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Nlykkaah
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
Hey allesammen!
Jeg hedder Nikolaj Lykke, er 20 år og kommer fra Holstebro. Jeg er pt i gang med en elevuddannelse i tøjbutikken Marcus (i samme by). Før dette havde jeg et fantastisk ophold ved Den Kongelige Livgarde hvor jeg tjente min frivillige værnepligt i 8 måneder (dog skal jeg aldrig fortsætte i militæret). Det var utrolig lærerigt og udfordrende! Kan kun anbefale det! Jeg har også en HHX på bagen.. Og så har jeg heller ikke kunnet nå mere i mit 20 år lange liv indtil videre! Jeg er mest til computerspil og går egentlig ikke så meget ind for at "snyde" i spil, men denne side er jo også meget mere end snyd fandt jeg ud af! Jeg kom til at kende mere til siden efter jeg startede med at spille Minecraft på samme server som vores SnydAdmin også ejer! Udover Minecraft spiller jeg også en del League of Legends.. Der går jeg også under navnet Nlykkaah hvis der var nogle der fik lyst til at adde mig :-) Tidligere har jeg spillet rigtig meget World of Warcraft. Men den er jeg kommet ud af! Selvom det var hårdt! Nu må vi bare håbe jeg kan holde mig fra det når Cataclysm udkommer! Jeg har slet ikke tid det WoW :P Men når jeg ikke sidder ved computeren, så spiller jeg håndbold i Mejdal GIK (ligger lige uden for Holstebro) hvor jeg spiller på 3. divisions holdet (1. holdet i klubben), så det går der også en del tid med! Nå men det var vidst også nok fra mig! Cheers Nlykkaah |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen Nlykkaah
godt at se dig herinde også Som du beskriver har vi stiftet vores første bekendskab via Minecraft serveren jeg driver (startede faktisk som en Snyd minecraft server, men pga de mange internationale folk der kom ind konstant, lavede jeg den om til engelsk) Men godt at se dig her på siden - håber du får glæde af opholdet ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
et Meget stort Velkommen Fra mig! (Blackjack)^^ Du lyder som en meget Interessant Person
og byder dig meget Velkommen her til Forumet. Håber du får det godt Blandt medlemmerne samt Moderator'ne og Admin! ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Velkommen til! Dejligt med endnu en fra Holstebronx her på Snyd.dk
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Velkommen
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Velkommen til
Dejlig med et nyt ansigt. Der begynder at blive en smule tomt herinde ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Velkommen! Ja, der er mange der først finder ud af det når de har været her inde lidt tid.
![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 30-10-10 kl 15:00. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Ja velkommen til Snyd.dk Nlykkaah
![]() Skal lige have taget mig lidt sammen til at opholde mig lidt mere på MineCraft serveren igen. Har simpelthen haft så mange ting at se til på det sidste ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:24.

godt at se dig herinde også 
【ツ】

Linear Mode