|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Lidt om mig "Thestorm"
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
Jeg er en 17 årig dreng fra Midtjylland!
Jeg går på Herning Gymnasium i 2.g i en supersprolig klasse (Fransk - Engelsk - Tysk). I min fritid går jeg til cykling, hvor mit bedste resultat er en 5. plads til Jydsk/Fynsk mesterskab. Udover dette spiller jeg en del PS3 og noget computer. Hvis i vil have et spil med mig så add mig på PSN carlossastre2 - Jeg spiller de fleste slags spil. Udover disse ting driver jeg en gaming hjemmeside kaldet gamerszone... Til sidst vil jeg sige at jeg også er en normal dreng, så self. går jeg til fester, kigger på damer osv... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jamen velkommen hertil... Håber du vil nyde opholdet
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
velkommen
.men lige et spørgsmål har du nogen sinde været til et lan party? fordi så er de en gamer.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Og velkommen til Snyd.dk, thestorm.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Stort Velkommen fra mig også!!!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Vekommen
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Velkommen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| Tags |
| gaming, ps3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:24.

Linear Mode