|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
her er man så :p
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() |
Hey alle sammen
jeg er ikke bare gamer jeg er gameren. mit navn er Sean, aldre Tjo man er vel kun så gamle som man føler sig, ik ? ![]() location: århus. jeg sidder og bruger 90% af min dag på at spille, dog mest mmorpg´er meeen jeg har nu også fundet en hvis kærlighed for single player RPG og da men ikke bare kan spørge sine venner om hjælp der så må der jo gåes til stærke milder. i kan forvente at få en del spørgsmål fra min side af da jeg har en "lille" samling på mellem 127 og 135 ca. Glæder mig til at høre fra jer ![]() ![]() ![]() Med de venligste hilserner den gale gamer Sean ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til
Dejligt med nogle flere som elsker RPGer <3
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og Stort Velkommen til dette forum
håber du nyder dit ophold^^
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:24.

Linear Mode