|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
ah... så i er her!!!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja jeg beklager jeg ikke kom noget før.
jeg gik mere ind i gamevolume.dk/forum end selve hovedsiden. Jeg har brugt mit liv på computer og IT og spil siden jeg var 5... mit første spil var resident evil (ja jeg købte mit første ps1 dengang og vi tænkte ikke på sådan noget farligt osv.) men selvfølgelig blev jeg rigtig bange for spillet og skiftede den ud med crash bandicoot spillet. Derved fortsatte jeg mig opad af spil levelene og spillede svære og svære spil. Efter noget tid blev skyde spil og krigs spil osv. kedeligt. Derfor spillede jeg online spil og adventure spil som havde lidt strategi... men det blev for langvarig. Derfor ved jeg ikke længere hvad jeg bedst kan lide... jeg tror bare jeg kan lide enten nogle enkle spil og sjovt. eller nogle spil som spil som er svære og tager langtid. eller nogle spil som er nye og er interaktiv... ved det ikke helt... kan nok måske lide alle spil ![]() men altså Jeg vil gerne sige goddag til jer alle og især i gamle brugere. selvfølgelig er der også nye og jeg vil gerne sige velkommen hertil og jeg håber i vil nyde jeres ophold. Jeg har altid heddet themaster (fordi jeg ville være mester lol) i diverse forummer og jeg var også en gammel bruger, som altid har været spændt på om snyd.dk vil komme tilbage. og igen hej hej til den nye admin Claus. Håber du vil få denne her side til at blive populær igen. bare lige for at få nortalogien i hoved så vil jeg gerne vise jer "billeder" fra den gamle side Internet Archive: Wayback Machine og måske kan i finde snyde koder derinde. det gjorde jeg værdfald bare skriv snyd.dk på feltet. Jeg vil gerne prøve at kommer herind og være med. Det er længe siden jeg har været her og går i 9.klasse nu. Så derfor kan jeg have svært ved at komme herind. og før i tiden som var ca. for 5-6 år siden der havde jeg ikke nogle problemer med at være aktiv. men skal nok prøve at oversætte snydekoder til dansk og være aktiv. Sidst redigeret af themaster; 10-07-09 kl 19:21. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
tja... hvad skal du være når sidste skole dag?
jeg skal være gangsta heh |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
arg heldig asen jeg får først sidste skole dag i overmorgen
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Godt råd du har med at finde de gamle koder via Wayback machine. Den vil jeg nok kigge lidt på og nappe de mest populære spil fra tidligere. Og hvis du skulle ønske at oversætte koder vil det blive hilst meget velkommen. ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Citer:
Pettersson.to så ved i hvad den gamle snyd admin hed LOL... og nu ved i hvad han brugte siden til før snyd.dk også ved i at der også fandtes koder til amiga konsolen i sin tid...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:20.

【ツ】

Linear Mode