|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
lidt om mig [DK] MAXIMUM
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej alle mit navn er Andreas og jeg har pc og XBOX 360 men den er i stykker
jeg hader spil hvor man kun kan spille 18 online og hader spil hvor man er alene kan bedst lige når man har med hjælpere jeg bor på langeland men ville gerne bo i byen ![]() jeg mangler en rigtig god steam ven havde engang en rigtig god XBOX 360 ven men nu spiller han ikke mere ![]() ledt om min pc: GTX 260 4 GB RAM windows vista mine spil: PC SPIL: ARMA II ARMED ASSAULT BATTLEFIELD 2142 BATTLEFIELD 2 BATTLEFIELD VIETNAM BATTLEFIELD 1942 COUNTER STRIKE SOURCE CRYSIS CRYSIS WARHEAD GTA 4 GARRYS'S MOD HALF-LIFE 2 HALF-LIFE 2 DEATHMATCH HALF-LIFE 2 EPISODE ONE HALF-LIFE 2 EPISODE TWO HALF-LIFE 2 LOST COAST JUST CAUSE 2 NAPOLEON:TOTAL WAR OPERATION FLASHPOINT RAGON RISINGPORTAL SOURCE SDK TEAM FORTRESS 2 ----------------------------------- spil er det bedste!! ----------------------------------- XBOX 360 SPIL: BATTLEFIELD BAD COMPANY FAR CRY 2 GRAND THEFT AUTO IV HALO 3 HALO 3 ODST MODERN WARFARE 2 (hader det!!) og det var så ledt om mig selv ![]()
Sidst redigeret af SnydAdmin; 18-04-10 kl 23:06. |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til MAXIMUM | darkmagicDK (06-08-10), SnydAdmin (18-04-10) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Velkommen hertil og håber du vil nyde opholdet
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Velkommen! Og håber du nyder opholdet her!
Ps: Bare en lille husker, "Ledt" staves "Lidt" Alle kan begå fejl, så bare tag det som en husker ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Velkommen
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
ja
velkommen. dejligt med et nyt ansigt.
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
tak alle sammen
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:10.

RAGON RISING

Linear Mode