|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Bag om SnydAdmin
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa, jeg hedder Claus er 33 år gammel og er den nye ejer af Snyd.dk
Arbejder til dagligt i mit eget firma Koala Designs hvor jeg udvikler hjemmesider og optimerer hjemmesider til søgemaskinerne. Fik muligheden for at overtage Snyd.dk fra en bekendt (tidligere ejer af siden) efter han havde lavet et par forsøg på at få siden op og stå igen. (Snyd.dk fik et kæmpe server nedbrud i 2007 og de mistede alle snydekoderne). Jeg har en lidt mere teknisk baggrund end de tidligere ejere og vil forhåbentligt gøre et bedre arbejde med at holde data/databaser sikre og have backup hvis noget skulle gå galt (hvilket det altid gør) Jeg elsker computerspil generelt og har som regel altid gang i et eller andet spil til at kunne slappe af med under og efter arbejde ![]() Lige nu spiller jeg Fallen Sword som er et online browser baseret spil, og jeg har udviklet hjemmesiden for min guild her: Fallen Empire Guild - Fallen Sword. Jeg ejer desuden en hjemmeside med Gratis Spil, små gratis flash spil fra nettet hvor jeg forsøger at samle kun de bedste. Jeg har et par Pc'er og har en Playstation 3 til at kunne spille på. Generelt benytter jeg aldrig selv snydekoder eller tricks i spil, men kan se der er et behov for det ude i landet, og vil gode være med til at udbrede dem.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice at for lidt at vide om dig Admin... Havde ikke tænkt mig at du var så gammel men whatever (nu skal du ikke blive ked af det)... Jeg har i sin tid selv spillet Fallen Sword men det lagger jo lidt for meget så jeg quittede... Men måske er du interesseret i andre online spil som Billy Vs. SNAKEMAN Browser Game @ Anime Cubed
Det er et Naruto & Bleach RPG over nettet og ret sjovt hvis du kender til manga'erne... Og BTW jeg er kun 16 xD |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Alder betyder ikke så meget for mig. Det positive er vel et sted at selv en ældre hø-nisse som mig elsker at spille computerspil
Og så har jeg lidt erfaring med mig mht. at drive hjemmesider og kan garanterer at siden vil bestå i mange år fremover ![]() Fallen Sword lagger ikke mere. De er ret hardcore til at udvikle nyt til spillet konstant. Spiller det mest pga. den guild jeg er i. En samling af skønne mennesker. Pga. mangel af tid vil jeg gemme dit link lidt heh. Har sku ikke rigtig tid til at fordybe mig i flere spil lige pt. (GTA IV mangler jeg stadig 60% i single playeren)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Well er en kombination af at sørge for at få brugt sin stamina inden den bliver fyldt op.
Have et par buffs på (Adent learner og Librarian) som giver ekstra exp pr kill Have det rigtige udstyr på. (Kig på andre i samme level hvad de har på) Ansøg om at komme i en guild. Guilds har opgraderinger og bygninger som giver diverse bonusser. Der er ikke nogen direkte cheats i spillet og alle forsøg på snyd = ban. De er ret hurtige og strikse mht. det heldigvis.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
I sin tid var jeg i en Guild men er åbenbart blevet kicket nu... Hvis du lige kan komme med nogle tips til min bruger så er den her:
NVM kunne ikke lige finde ud af poste min Karakters side men du kan finde mig under navnet ShadowHMF... Her er dog en lille Screen Shot af min profil... Ved dog ikke om det hjælper til noget... http://i27.tinypic.com/2emdcvc.jpg |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| om snyd, præsentation |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:18.

【ツ】

Linear Mode