|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Bag om SnydAdmin
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja men kan godt tage en time eller to at finde nogen så det er godt du har lavet denne side
kan spare en masse for at spilde deres tid ![]() PS er du ikke den samme admin som var her før denne side blev ændret?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Forum Bossen
Hej igen,
nej jeg er ikke den samme selvom vi har samme fornavn Men har forskellige samarbejde kørende med den tidligere admin.Og ja selve snydekode indekset køre rigtig godt. Masser af besøgende til selve koderne da der er et stort behov for at få koderne på Dansk. Så mit arbejde vil i den grad bestå i at fylde flere og flere koder i selve indekset som jeg kan finde tiden til det.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
hehe
du er bedre end den anden admin, du er mere på og skriver også meget mere og holder det kørende, den anden syntes jeg ikke skrev særlig meget men tillykke med jobbet hvor mange medarbejdere har i? det har vidst taget omkring 1 år at få dette forum op at køre igen
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Forum Bossen
SOYAman jeg har lige tilladt mig at rykke vores snak fra den anden tråd så vi holder den til emnet
(sidste 3 indlæg)Men tak det glæder mig da at høre du syntes det. Dog ved jeg ikke hvad der har forgået det sidste år da jeg købte domænet for ca. 1 mdr siden. Jeg kender den tidligere ejer og ved der har været forskellige tiltag lavet, men aldrig fået det til at spille helt efter ønskerne. Men efter købet midt i maj fik jeg travlt med at tilrette snydekodeindekset endnu mere og opsatte bla. dette forum og en blog til siden også. Og igen medarbejdere udover mig Jeg lever af at udvikle hjemmesider og har en del forskellige i dk og udland. Dejligt at kunne leve af sin hobby ^^
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Så får du løn ved at lave hjemmesider? eller hvordan?
men faktisk synes jeg også at det er godt den er tilbage for nu når det er sommerferie så vi har masser af tid til at lave snydekoder på dansk osv.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Er selvstændig og har mit eget 1-mand firma hvor jeg lever af at lave hjemmesider og optimerer hjemmesider for kunder (søgemaskineoptimering - online markedsføring). Starter som hobby og ender med at blive fuldtids erhverv - Jeg klager ikke ![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| om snyd, præsentation |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:18.

kan spare en masse for at spilde deres tid 

【ツ】

Linear Mode