|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Hej alle
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Feb 2010
Sted: Midtjylland
Alder: 17
![]()
|
Så er jeg blevet tilmeldt herind. Jeg er 15, og jeg spiller Travian og The-west
på nettet. Så spiller jeg også lidt :wii og jeg har også en :ds der skal plejes. Jeg er helt vild med internetspil og forummer. Jeg kan slet ikke lade være med det. Hvis i vil finde mig på de andre spil jeg spiller, heder jeg også KABP der. Men jeg har et problem, jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg kan ikke finde det sted hvor jeg sætter et signatur på. Kan i hjælpe mig med det? Tak på forhånd.Det var vist lidt om mig ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det sker
![]() og på Snyd.dk's vegne siger jeg WAZZZZAAAAAAAAAA........AAP! ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Velkommen til snyd
![]() Altid godt at se nogle nye ansigter.. vedr. signatur Hjælp til Avatar og Signatur Billede Og er lidt for dårligt jeg ikke kan huske det, men mener du lige skal stige lidt i graderne før du får lov at indsætte din egen signatur. (dvs. skrive nok indlæg for at stige) -- har desværre ikke lige tiden nu til at checke det, men er nok andre der kan bekræfte/afkræfte det.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Hej.. og og nice endnu en Travianer her.
![]()
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 24-02-10 kl 09:39. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jamen velkommen hertil og håber du vil nyde opholdet
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tror det er noget med sikkerhed og spam.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:17.

på nettet. Så spiller jeg også lidt :wii og jeg har også en :ds der skal plejes. Jeg er helt vild med internetspil og forummer. Jeg kan slet ikke lade være med det. Hvis i vil finde mig på de andre spil jeg spiller, heder jeg også KABP der. Men jeg har et problem, jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg kan ikke finde det sted hvor jeg sætter et signatur på. Kan i hjælpe mig med det? Tak på forhånd.

【ツ】

Er der nogen go' grund til det? JEg kan ikke se så meget mening i det, men det kan være der er det...?

Linear Mode