|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Ny mand! :D
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Så man fremme, navnet er Tim. personen Tim er fra Mindre by i midtjylland og interessere sig kun lidt for computere, så blir ikke til den store hjælp på sitet, men forvent et par spørgsmål fra min side af ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til Snyd.dk
![]() Fyr løs med spørgsmål. Vi er en stor brugergruppe herinde, som står til rådighed med mulige svar på dine spørgsmål ![]()
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jamen velkommen hertil
og håber du vil nyde opholdet ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:09.

Så man fremme, navnet er Tim. personen Tim er fra Mindre by i midtjylland og interessere sig kun lidt for computere, så blir ikke til den store hjælp på sitet, men forvent et par spørgsmål fra min side af

【ツ】

.

Linear Mode