|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Velkommen, Misery.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
/i/ og /b/... åh nej dog -_-
![]() jamen velkommen hertil oh håber du vil nyde opholdet ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
det er jo netop det der er meningen... Hvis de brugere som poster 1 gang med noget spam så skal de IKKE have muligheden for at ændre den... Så de bagefter kan blive advaret. men efter man har postet nogle flere gange, og er blevet lidt mere omhyggelig så kan man ændre i posten hvis nu man har sproglige eller tekniske fejl...
et eks. kunne være hvis en bruger som ikke har postet, poster en eller anden form for reklame/ulovlige ting, også siger vi at det er imod reglerne at poste sådan noget, også vil brugeren slette posten og ikke blive fanget i det... et eks kunne være: Låst
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
desværre så tror jeg det ikke... tror ikke endda at adminen kan se det...
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:08.

【ツ】

Linear Mode