|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Ny her ^^
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
Sted: Værløse
![]()
|
Hej mit navn er Tobias
![]() Jeg er en dreng på 12 år. Jeg bor på den lille by Værløse. Jeg har en , en (havde 2 men solgte den ene), , , og selvfølgelig en .Jeg elsker RPG spil og shooter. Mit yndlings spil er Half-life 2 modifikationen Garry's Mod. Men ellers er jeg meget sammen med vennerne. Det var vist alt men bare giv mig spørgsmål. ![]() (og nej jeg spiller ikke wow selv om mit snyd.dk navn er Onyxia) |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Onyxia af: | iJonas (24-08-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til Snyd.dk
![]() Får du brug for hjælp er vi en stor gruppe af personer her på forummet, som står til rådighed, og som med glæde vil støtte dig med de råd vi nu har tilgængelige. Derudover er vi også en lille gruppe af Moderatorere, som du også kan kontakte via en Privat Besked, hvis du skulle få brug for det. Nuværende moderatorere inkluderer: (Klik på et af navnene, for at komme til personens profil, hvor du også har adgang til at skrive Vægbeskeder, Privat Beskeder, se statistikker, mm.) Og lad os ikke glemme ejeren af Snyd.dk, SnydAdmin. Uden ham ville vi ikke vide hvad der ville være tilbage af Snyd.dk idag ![]()
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 20-08-09 kl 21:04. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til snyd.dk
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Velkommen hertil, og håber du vil nyde opholdet.
![]() (fed intro taizun )
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| onyxia, tobias |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:08.

, en
(havde 2 men solgte den ene),
,
,
og selvfølgelig en
.

【ツ】

Linear Mode