|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
[INDEKS] René Simonsen 11 År
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() |
Hej jeg er en dreng på 11 år og jeg hedder René Simonsen
![]() har ikke været så aktiv på snyd.dk på det sidste halve år men nu er jeg TILBAGE!!! Jeg bor i Solbjerg 8355 som ligger ved Århus og jeg bor også ved Stilling mine forældre er skilte men det har da også sine gode sider da jeg ved min far i Stilling der må jeg godt spille alle spil fx. Gta (det er også derfor jeg har lagt mange GTA koder ind på snyd.dk) Jeg har en og en derhjemme skal snart have en og en ![]() men nu har jeg besluttet mig at være AKTIV på snyd.dk og finde en masse koder! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen tilbage
. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | The Ducks IF (27-07-09) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jamen halløj. velkommen hertil og håber du vil nyde opholde
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:07.

Jeg bor i Solbjerg 8355 som ligger ved Århus og jeg bor også ved Stilling mine forældre er skilte
men det har da også sine gode sider da jeg ved min far i Stilling der må jeg godt spille alle spil fx. Gta (det er også derfor jeg har lagt mange GTA koder ind på snyd.dk) Jeg har en
og en
derhjemme skal snart have en
og en 
men nu har jeg besluttet mig at være AKTIV på snyd.dk
og finde en masse koder! 

.

Linear Mode