|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
heej:guns
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hej jeg hedder mads anders mit kælenavn er mini jeg er tælhænger af
og jeg havde engang en men den blev stålet jeg kan godt lide sådan nogle spil som rollercoaster og metal gear solid 3 og 2 jeg kan også lide figthe spil og snie spil det var så det det var mig![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til.
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hov hov taizun du skal da ikke stjæle min linje :P
oh well men velkommen her til ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aye.
epic win alligevelvelkommen til fremmede nyd din ophold ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:03.

og
jeg havde engang en
men den blev stålet
jeg kan godt lide sådan nogle spil som rollercoaster og metal gear solid 3 og 2 jeg kan også lide figthe spil og snie spil det var så det det var mig

【ツ】

.

Linear Mode