|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Jeg er så mig
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
Sted: Jorden
![]()
|
Hej, jeg er så Sheepy.
![]() Jeg er er 13 år, fylder dog 14. Jeg er rigtig glad for computer, IT og karate. Jeg kom faktisk bare lige til at kigge forbi her, da jeg søgte efter nogle billeder. Så kiggede jeg lige på forum og så den super gode og rare stemning, det gjorde så at jeg tilmeldte mig her ![]() Jeg lægger nr. 3 i et af arcade spillene xD![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan først editere når du har lavet 30 indlæg. (Men ingen spam, tak, dem gider vi ikke at se xD ).
Iøvrigt, velkommen til. ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
det er en salgs rangorden... fordi så hvis en "engangsposter" vil skrive nogle koder til ulovlige spil eller henvise til ulovlige spil, så kan han ikke ændre posten også opdager vi at han snyder...
sådan skete det også i Låst Han fik lov til at ændre sin post da han lavede den så man bagefter kunne se at han ikke gjorde noget ulovligt. og ja velkommen har i forummet og håber du vil nyde opholdet. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:02.

Jeg lægger nr. 3 i et af arcade spillene xD

Linear Mode