|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Endelig...
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej... Nogen kender mig måske fra det ældre Snyd forum (Ca. 2 år siden?)... Men whatever... Jeg ville bare tjekke hjemmesiden og da jeg læste at Forumet var oppe igen skulle jeg bare registrere... Håber at alle dem jeg kendte her kommer igen...
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen tilbage Shadow
![]() Glæder mig du vil forsøge at finde tilbage til de gamle kendinge. Den gamle ejer af snyd.dk er heller ikke langt væk og kan være han også registrerer sig på et tidspunkt. Vil nævne det for ham.
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
men velkommen til dig shadow. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige et lille bump i denne tråd her da jeg ikke lige ved om jeg skulle lave en ny en, håber ikke det gør det store...
Nogen af jer husker mig vel nok for ikke så langt tid siden, en af de første medlemmer på den nye Snyd.dk plejede at være meget aktiv dengang men så forlod jeg forumet og siden pga. nogle bagateller med de andre brugere. Skal dog siges at jeg stadig var yngre dengang og ikke forstod hvad det betød at have en ansvarlighed, jeg ville virkelig gerne være en større del af Snyd.dk men nogen gange går det ikke ligesom man ønsker sig det... Jeg kom hvis til at såre en del personer før jeg forlod forumet og der er Taizun også inkludere, nu ved jeg ikke hvordan han tog mit semi deprimerende kommenterer til det han havde at sige til mig, jeg undskylder Taizun og håber du kan give mig en chance igen.. Jeg undskylder også overfor Snyd admin fordi jeg opførte mig meget ignorant på det tidspunkt håber at du også kan tilgive mig.. Og en så en stor undskyldning til resten af forumet hvis jeg på nogen måder gjorde jeres ophold på forumet bittert |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gør skam intet Shadow!
Mig og SnydAdmin snakkede faktisk om det her for en dags tid siden, da jeg nævnte for ham at du var blevet aktiv her på siden igen. Personligt kan jeg ikke huske de ting vi direkte skrev om, men jeg kan nogenlunde huske grunden til det. Men det er længe siden, og noget jeg stort set har glemt alligevel, så det er intet problem. Din undskyldning er godtaget på min side ![]() Og velkommen tilbage Fedt at du kommer springende tilbage med en fed anmeldelse af et spil ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:01.

【ツ】

Linear Mode