|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Præsentering af mig.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Tja. Det er vel på tide at jeg præsentere mig selv, ligesom alle jer andre aktive medlemmer, Mods og Admin har gjort.
Jeg er 16 år. Jeg er stor tilhænger er PC, men spiller selvfølgedig også ps2. Nogle af jer (de aktive og mest aktive medlemmer) ved allerede at jeg gerne hjælper til med tips og koder. Jeg kan godt lide kampspil, rpg spil og ligende. Jeg er, som i nok ved, en stor manga og anime tilhænger, læser ufattelig meget manga, og kan godt lide at spille naruto spil til PS2. Ynglings sætning: For the pride of the cookies. Sidst redigeret af nikorayu; 29-03-09 kl 16:12. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tja... det er fint at du kommer med. så velkommen hertil og håber du vil nyde opholdet
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja velkommen til
![]() Og hold da helt op et godt stykke arbejde du har udført indtil videre, med at hjælpe folk med de koder, tips og tricks de nu har haft brug for ![]()
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aye!
velkommen. rart endelig at se nogle nye personer ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Tak
![]() Også tak til dig ![]() Citer:
Citer:
Citer:
hjælper også til i fremtiden, for på den måde kan man gøre snyd.dk endnu bedre.Tak. Rart med et forum uden masser af unødig spam og sådan noget. |
|||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:01.

.

!
- moderator siden september 2008.

【ツ】

Linear Mode