|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation (PS) Snak om computerspil til den originale Playstation eller omkring PS generelt |
Gamle PlayStation-spil
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke gamle PlayStation klassikere synes I (stadig) godt om?
Jeg var selv og er stadig rimelig betaget af MediEvil. Spyro var for mig helt uundværlig, da jeg var yngre. Også Crash Bandicoot har stjålet megen af min barndom. Hvad synes I? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De 3 spil er præcist de samme spil jeg holdt mest af på min gamle PS samt senere PSOne
![]() Har skam stadig spillene, samt omkring 120 andre spil til PS'en. Min far købte hele tiden spil til den... Og det nød jeg godt af :P Andre spil jeg synes var gode(Er ikke sikker på om alle er PS-klassikere, da nogle af disse titler sikkert også var ude på andre konsoller), var Syphon Filter 1, 2 og 3, The Fifth Element, GTA London samt GTA2, Tomb Raider(Har glemt det præcise navn), Gran Turismo 1 og 2, Theme Park World, Theme Hospital(Tror jeg det hedder), og et væld af andre spil ![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hm... mit første "rigtige" spil er faktisk crash bandicoot, og Tomb Raider the last revolution. Hm... tror faktisk der også var metal of honor (kunne ikke huske navnet, men det var den med hvor man skulle genoplive "nøddeknækkeren").
Jeg får da en helt lyst til at spille dem igen. Nå ja også var der også Tony hawks pro skater, den brugte jeg flere uger på at spille og lave syge tricks. og Tekken (3´eren tror jeg det var) Jeg prøvede heletiden at få den der disco fyr (ikke eddy men ham den anden) Og det var ikke lige nemt for mig at få ham. (Dengang kunne jeg ikke bruge nettet :P). Hvilket minder mig om, at der på et tidspunkt var en turnering med Tekken spillet, og jeg var nok 12 eller sådan noget. Jeg spillede, som en gal mod de store. Jeg kunne huske at jeg brugte min "krejler" metode, så at modstanderen ikke kunne slå tilbage... Der var også FIFA (tror det var et eller andet i 90´erne). Det var mega sjovt at spille dem. Heh. Jeg kom vidst til at skrive min livshistorie nu :P
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 22-12-09 kl 11:35. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Ah ja, Tekken. Det var også skide godt
![]() Og så glemte jeg også at nævne Metal Gear Solid ![]()
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
spyro og crash bandicoot bliver aldrig gamle. jeg nød også worms world party og duke nukem
time to kill sammen med lego power miners
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Det var helt Klart: Medal of Honor, og Duke nukem: Time to Kill
(det bedste spil der fandtes på det tidspunkt!)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Crash bandicot love This game
![]() ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:14.

- moderator siden september 2008.

time to kill sammen med lego power miners

Linear Mode