|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation Portable (PSP) Snak om computerspil til Playstation Portable eller omkring PSP generelt |
Hvordan du Hacker din psp (GUIDE!)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Hey
du skal have et usb kabel til din psp ! det første du skal bruge er et tool batteri som kan købes på Gamebits.dk nu har du et tool batteri godt. så skal du have et memory card til din psp MÅ MAX VÆRE PÅ 4 GB !!!! download denne TotalNewbi_EasyInstaller0.exe - Uploaded through Badongo - BADONGO kortet læser de filer som den skal bruge for at installere 3.90 m33-3 når du har downloadet denne fil ændre du .210 til .exe (SKAL GØRES!) ![]() ![]() Så åbner du filen og følger guiden. du SKAL formatere dit kort på psp´en ! når den er færdig slukker du din psp sætter tool batteriet ind og memory cardet !. så kommer der en tekst frem der trykker du X for at installere 3.90 m33-3 Når den er færdig trykker du X for at slukke din psp. så tager du tool batteriet ud og memory cardet du skifter dit tool batteri ud med det originale. så har du 3.90 m33-3 JEG TAGER INTET FORM FOR BRICK ELLER LIGENDE SKADE ELLER FOR FEJLKØB!!!! håber i kunne brugen den ! ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-02-11 kl 01:49. Grund: link fjernet til installer |
|||||||||||
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Bare lidt viden som stor Sony bruger igennem 10 år næsten. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Du har vel hørt at en cracker ved navn Geohot, har cracked Sonys sikkerhedskoder og ødelagt størstedelen af online gaming på PSN, NETOP pga. han har lavet noget custom firmware, som bare var til "homebrew". Han sidder allerede i en klemme, da Sony har sporet ham, og er ved at ødelægge hans liv, med den erstatning han skal betale. Du må gøre NÆSTEN lige hvad du vil med ting som din PSP. Du må lave den om til en brødrister hvis du har lyst. Men at ændre på Sonys koder er på alle måder ulovligt. Jeg er personligt ligeglad med hvad du gør med din PSP, så længe det ikke har nogen effekt på mig, eller andre, men jeg syntes bare lige du skulle vide det. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja. Geohot ar godt nok hacked mange ting. Jeg troede nu ikke de havde fåndet ham.
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. hvilket betyderrrrrrrrrrrrrr... denne tråd burde lukkes? :P
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
![]() |
| Tags |
| hack, hacking, psp |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:39.

Linear Mode