|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation Portable (PSP) Snak om computerspil til Playstation Portable eller omkring PSP generelt |
multiplay psp hjælp
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
jeg har prøvet og spille gta vice city stories i multiplay mig og min ven har prøvet alt muligt jeg ved ikke om der er noget galt med min eller hans psp
ps: jeg tror selv det er fordi hans spil har et par fejl: Fejl 1. der er intet blod med. Fejl 2. meneskerne har ikke penge på sig. Fejl 3. Alle taxier er smadret. ![]() ![]() ![]() ![]() tak på forhånd ![]() . |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
Citer:
Jeg tror nok det er derfor ![]()
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
jeg har ikke meget forstand på det men jeg mener at man kan købe det som en mini-disk eller som dowload right?? og blod kan man vist tage på og fra... det med at de ikke har nogen penge lyder lidt underligt... og taxierne er smadret... jeg syntes GTA spillende er gode men ikke noget jeg gider hver dag!! min ven har det til PS3 og det virker udemærket og taxierne er osse for det meste smadret... hvis det er en disk er det dog lidt uforklareligt men ikke umuligt da alle data gemmes... hvis de fejl er "fatal fejl" burde din ven da få pengene tilbage!!! eller har din ven selv gjort det???
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:46.

-
-
-

Linear Mode