|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
gta4 ps3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek om der muligvis kan være en løs forbindelse imellem Router -> Playstation 3. Hiv stikket ud på både PS3 og Routeren, og sæt det i igen. Prøv at genstarte PS3'en, og prøv igen. Virker det stadigvæk ikke, kan det være en forkert opsætning på routeren, eller PS3'en der ikke er konfigureret korrekt til at spille online.
Vil lige vente til du melder med yderligere info omkring forsøg på det ovenstående, og så vil jeg melde tilbage med et svar igen ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad mener du? Hvad mit navn er? Eller hvad mit PSN(Playstation Network) ID er? Har ikke et Playstation Network ID. Og mit navn er Michael
![]()
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske han hentyder til dit galleri http://www.snyd.dk/forum/members/tai...bums-mig-.html.
Tilbage til emnet. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:54.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode