|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Udskiftelse af konsol, overvejer en PS3 (Beslutningen er taget. PS3'en er i hus)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har det sidste stykke tid tænkt på at udskifte min Xbox 360 med en PS3, for at prøve en anden konsol.
Jeg står dog lidt i et dilemma... Jeg er usikker på om jeg vil bytte min Xbox 360 + spil, for en PS3(I EBGames/GameStop), eller beholde min Xbox 360 + spil, og købe en PS3 ved siden af. Jeg kan godt selv se at der ikke er meget mening i at have 2 konsoller der kan spille næsten alle de samme spil, og kan visse af de samme ting. Jeg hælder også mest til at jeg vil bytte min Xbox 360 væk, da det jo kun er omkring 150-200 eksklusive spil vi snakker om(Til Xbox 360'en), som jeg går glip af. Hvor PS3'en så har 100-150 eksklusive spil(Hvilket er rimelig godt klaret, taget i betragtning af hvor meget længere tid Xbox 360'en har været ude). En anden grund til at jeg vil prøve en PS3 er for at opleve den forskel der skulle være imellem spillene(Grafisk og Gameplay mæssigt). Jeg går mest ud fra at der er en større grafisk ændring, end der er en større Gameplay mæssig ændring... Men et spil jeg allerede har i tankerne til PS3, som jeg helt klart skal prøve, er ''Afrika''. Man er i et kæmpe område i Afrika, som fotograf, og de trailers jeg har set til spillet ser virkelig fede ud... Mange har dog kritiseret spillet og sagt at der mangler action og våben osv., og at det er en dårlig kopi af ''Far Cry 2''... Ikke alle spil behøver våben og action. Jeg nyder at sidde og spille et stille og roligt spil indimellem. Jeg har endda et Pussle-spil på min Xbox 360(Ja, et pussle-spil, hvor man skal samle brikkerne for så at få et billede ud af det). Nå, men nok om det ![]() Jeg ville egentligt bare høre jer andre om, hvilke store forandringer i selv har oplevet fra Xbox 360'en og over til PS3'en(Omkring ydelse, brugervenlighed, grafiske detaljer i spil, osv). Jeg vil helst gerne undvære at høre kommentarer fra folk der ALDRIG har prøvet en Xbox 360, men helst modtage kommentarer fra folk der faktisk har ejet begge konsoller før, eller prøvet en Xbox 360 i en længere periode hos en ven, el.lign. Sidst redigeret af Taizun; 08-05-09 kl 01:22. |
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det kan selvfølgelig blive lidt af en dyr sag, hvis den eneste vej til penge, er at sælge/bytte Xbox'en, men hvis du har den sum penge det nu en gang koster, vil jeg som sagt anbefale dig at købe PS3'en. Du kan jo altid i sidste ende sælge den, hvis du ikke finder din glæde og fornøjelse i netop den konsol. Citer:
Citer:
Citer:
.Vi er desværre ikke mange i denne afdeling, så jeg håber sandelig ikke at du har sat dine forventninger til en 6-8 siders lang debat eller noget i den dur. Jeg vil helst undgå at fortælle alt for meget om PS3'en, da jeg ganske enkelt ikke føler, at jeg har et godt nok kendskab til Xbox'en - så jeg stopper her. Det ville virke alt for overtalende kun at berette om PS3'ens fordele. |
||||
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
En anden grund til at jeg vil prøve en PS3 er for at opleve den forskel der skulle være imellem spillene(Grafisk og Gameplay mæssigt). Jeg går mest ud fra at der er en større grafisk ændring, end der er en større Gameplay mæssig ændring... Men et spil jeg allerede har i tankerne til PS3, som jeg helt klart skal prøve, er ''Afrika''.
Os Europæere kommer ikke til at kunne spille Afrika. Desværre No Afrika for Europe Jeg ville egentligt bare høre jer andre om, hvilke store forandringer i selv har oplevet fra Xbox 360'en og over til PS3'en(Omkring ydelse, brugervenlighed, grafiske detaljer i spil, osv). Grafisk er PS3 lidt bedre, men det er ikke rigtigt blevet vist ordentligt frem, da udviklerne har lidt lettere ved at tøjle 360'erens hardware. |
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Moderator
Citer:
Citer:
Jeg er meget kritisk når det kommer til valg af spil. Jeg researcher endda meget omkring diverse spil titler, for at finde ud af en masse omkring indholdet, og så tjekker jeg ofte anmeldelser af spil, for at få et bredt synspunkt på et spil. Så det er ikke fordi jeg spenderer mange penge på spil jeg egentligt ikke gider spille. Citer:
Noget helt andet jeg egentligt også ville se om jeg kunne få svar på, var noget omkring GTA4. Jeg ved at GTA4 på en gaming-computer med god opsætning, kører virkelig godt, og at grafik-delen er en hel del bedre end den er på Xbox 360. Jeg kunne forestille mig at GTA4 ville være omtrent ligeså godt på PS3 som på PC(Grafisk), da PS3'en jo er et uhyre inden for konsol-maskiner. På PC er hele landskabet i GTA4 visuelt, uanset hvor du befinder dig(På højeste spilopsætning), og i mange tilfælde kan biler endda ses på lange distancer(Set i forhold til Xbox 360, hvor man forholdsvist hurtigt mister synet af biler). Derudover bliver biler i GTA4 til PC også genereret mere tilfældigt, i den forstand at mange af bilerne på gaden ikke bare er den samme(Eller den samme som den du kører i), og jeg er spændt på at høre om det også er sådan på PS3? Alle sådan nogle små detaljer er vigtige for mig, omkring mit valg når jeg skal købe/bytte til en PS3. Citer:
Og jeg er egentligt også ude efter fordelene ved PS3'en, om det så virker overtalende eller ej, i sidste ende SKAL jeg have en PS3 alligevel. Men tak ![]() Citer:
![]() Tak for de nuværende svar ![]() |
|||||
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
Jeg MENER at have læst, at Xbox'en og PS3'en vist kun kører på medium, når man sammenligner med PC-udgaven. PC har altid været en sikker vinder, når det kommer til gaming. Dels fordi man uafbrudt kan fornye sit hardware (og spilde en masse). Men på trods af dette, kan man til fordel for PS3'en sige: one buy, og du kan spille alt uden FPS-problemer, opgraderinger og leaks. Citer:
. Skriv dit ID når du en gang kommer så langt ^_^. Citer:
|
||||
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Jeg kan nu meddele at jeg har fået mig en PS3
![]() Indtil videre kan jeg kun sige, at jeg overhovedet ikke har fortrudt noget. Brugervenligheden, de mange ekstra finesser, osv. er alt for fede. Er helt væk i den lige nu ![]() Har købt mig Killzone 2 og Battlefield: Bad Company, derudover har jeg købt mig et spil over Playstation Store, som hedder Flower. Et meget stille og roligt spil. Killzone 2 er også et rigtig fedt spil, fyldt med action. Desværre kunne jeg ikke få mig en 60GB model som jeg kiggede efter, men så måtte jeg nøjes med en 80GB ![]() Har I lyst, kunne I jo tilføje mig på PSN, mit nick er: xtaCy91
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Ingen grund til at vække en gammel tråd. Lukker den.
Men jo, jeg fortryder skam ikke at jeg købte den.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:54.

Linear Mode