Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Playstation > Playstation 3 (PS3)

Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt

Udskiftelse af konsol, overvejer en PS3 (Beslutningen er taget. PS3'en er i hus)

Tråd låst

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 17-02-09, 13:46   #1 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard Udskiftelse af konsol, overvejer en PS3 (Beslutningen er taget. PS3'en er i hus)

Jeg har det sidste stykke tid tænkt på at udskifte min Xbox 360 med en PS3, for at prøve en anden konsol.
Jeg står dog lidt i et dilemma... Jeg er usikker på om jeg vil bytte min Xbox 360 + spil, for en PS3(I EBGames/GameStop), eller beholde min Xbox 360 + spil, og købe en PS3 ved siden af.
Jeg kan godt selv se at der ikke er meget mening i at have 2 konsoller der kan spille næsten alle de samme spil, og kan visse af de samme ting. Jeg hælder også mest til at jeg vil bytte min Xbox 360 væk, da det jo kun er omkring 150-200 eksklusive spil vi snakker om(Til Xbox 360'en), som jeg går glip af. Hvor PS3'en så har 100-150 eksklusive spil(Hvilket er rimelig godt klaret, taget i betragtning af hvor meget længere tid Xbox 360'en har været ude).
En anden grund til at jeg vil prøve en PS3 er for at opleve den forskel der skulle være imellem spillene(Grafisk og Gameplay mæssigt). Jeg går mest ud fra at der er en større grafisk ændring, end der er en større Gameplay mæssig ændring... Men et spil jeg allerede har i tankerne til PS3, som jeg helt klart skal prøve, er ''Afrika''. Man er i et kæmpe område i Afrika, som fotograf, og de trailers jeg har set til spillet ser virkelig fede ud... Mange har dog kritiseret spillet og sagt at der mangler action og våben osv., og at det er en dårlig kopi af ''Far Cry 2''... Ikke alle spil behøver våben og action. Jeg nyder at sidde og spille et stille og roligt spil indimellem. Jeg har endda et Pussle-spil på min Xbox 360(Ja, et pussle-spil, hvor man skal samle brikkerne for så at få et billede ud af det).

Nå, men nok om det

Jeg ville egentligt bare høre jer andre om, hvilke store forandringer i selv har oplevet fra Xbox 360'en og over til PS3'en(Omkring ydelse, brugervenlighed, grafiske detaljer i spil, osv).
Jeg vil helst gerne undvære at høre kommentarer fra folk der ALDRIG har prøvet en Xbox 360, men helst modtage kommentarer fra folk der faktisk har ejet begge konsoller før, eller prøvet en Xbox 360 i en længere periode hos en ven, el.lign.

Sidst redigeret af Taizun; 08-05-09 kl 01:22.
Taizun er offline  
Gammel 17-02-09, 14:36   #2 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Jeg står dog lidt i et dilemma... Jeg er usikker på om jeg vil bytte min Xbox 360 + spil, for en PS3(I EBGames/GameStop), eller beholde min Xbox 360 + spil, og købe en PS3 ved siden af.
Mest af alt synes jeg faktisk, at du skulle beholde din Xbox for en lille stund, for at afprøve PS3'ens værdier - og så sammenligne og konkludere.
Det kan selvfølgelig blive lidt af en dyr sag, hvis den eneste vej til penge, er at sælge/bytte Xbox'en, men hvis du har den sum penge det nu en gang koster, vil jeg som sagt anbefale dig at købe PS3'en.
Du kan jo altid i sidste ende sælge den, hvis du ikke finder din glæde og fornøjelse i netop den konsol.

Citer:
Jeg kan godt selv se at der ikke er meget mening i at have 2 konsoller der kan spille næsten alle de samme spil, og kan visse af de samme ting. Jeg hælder også mest til at jeg vil bytte min Xbox 360 væk, da det jo kun er omkring 150-200 eksklusive spil vi snakker om(Til Xbox 360'en), som jeg går glip af. Hvor PS3'en så har 100-150 eksklusive spil(Hvilket er rimelig godt klaret, taget i betragtning af hvor meget længere tid Xbox 360'en har været ude).
Enig - PS3-spil er godt sælgende lige for tiden. Men tag udgangspunkt i hvilke titler du vil spenderer dine timer og penge på. Det er selvfølgelig svært at bedømme et spil, man ikke har kendskab til, så jeg tier bare her. Du kunne evt. låne en PS3 samt et par spil af en ven eller bekendt?

Citer:
En anden grund til at jeg vil prøve en PS3 er for at opleve den forskel der skulle være imellem spillene(Grafisk og Gameplay mæssigt). Jeg går mest ud fra at der er en større grafisk ændring, end der er en større Gameplay mæssig ændring...
Der er ikke den helt store forskel fra Xbox til PS3 rent grafisk. Jeg vil dog tro, at PS3'en vil klare sig bedre på længere sigt, når det kommer til grafik og solidt gameplay (som jeg vist nok også har nævnt i et andet indlæg, men hellere en gang for meget end en gang for lidt). Faktisk ligger PS3'en og Xbox'en på et nogenlunde samme stadie, end man lige skulle tro. Gameplay mæssigt skal jeg ikke kunne sige noget.

Citer:
Jeg ville egentligt bare høre jer andre om, hvilke store forandringer i selv har oplevet fra Xbox 360'en og over til PS3'en(Omkring ydelse, brugervenlighed, grafiske detaljer i spil, osv).
Jeg vil helst gerne undvære at høre kommentarer fra folk der ALDRIG har prøvet en Xbox 360, men helst modtage kommentarer fra folk der faktisk har ejet begge konsoller før, eller prøvet en Xbox 360 i en længere periode hos en ven, el.lign.
Jeg har kun enkelte gange prøvet og set Xbox 360 i aktion hos en ven - så det var måske lidt forkert af mig at bidrage i debatten - men jeg håber da, at du kunne bruge mine råd foroven, og at det hele ikke var tomme ord .
Vi er desværre ikke mange i denne afdeling, så jeg håber sandelig ikke at du har sat dine forventninger til en 6-8 siders lang debat eller noget i den dur.

Jeg vil helst undgå at fortælle alt for meget om PS3'en, da jeg ganske enkelt ikke føler, at jeg har et godt nok kendskab til Xbox'en - så jeg stopper her. Det ville virke alt for overtalende kun at berette om PS3'ens fordele.
Gammel 17-02-09, 14:57   #3 (permalink)
X360 Fanboy

Timelime's Avatar

Sted: Danmark, Vejle
Timelime har en gylden aura om sigTimelime har en gylden aura om sig
Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35
Level up: 85% Level up: 85% Level up: 85%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til Timelime
Standard

En anden grund til at jeg vil prøve en PS3 er for at opleve den forskel der skulle være imellem spillene(Grafisk og Gameplay mæssigt). Jeg går mest ud fra at der er en større grafisk ændring, end der er en større Gameplay mæssig ændring... Men et spil jeg allerede har i tankerne til PS3, som jeg helt klart skal prøve, er ''Afrika''.
Os Europæere kommer ikke til at kunne spille Afrika. Desværre No Afrika for Europe

Grafisk er PS3 lidt bedre, men det er ikke rigtigt blevet vist ordentligt frem, da udviklerne har lidt lettere ved at tøjle 360'erens hardware.
Gammel 17-02-09, 18:58   #4 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Citer:
Mest af alt synes jeg faktisk, at du skulle beholde din Xbox for en lille stund, for at afprøve PS3'ens værdier - og så sammenligne og konkludere.
Det kan selvfølgelig blive lidt af en dyr sag, hvis den eneste vej til penge, er at sælge/bytte Xbox'en, men hvis du har den sum penge det nu en gang koster, vil jeg som sagt anbefale dig at købe PS3'en.
Du kan jo altid i sidste ende sælge den, hvis du ikke finder din glæde og fornøjelse i netop den konsol.
Penge er ikke det helt store problem, men det ville dog være en lettelse ikke at skulle af med alt for mange penge på én gang, da jeg også skal have fat i et nyt fladskærms TV, sofa, seng, bærbar og måske et anlæg(Bliver nok mere et 2.1 kanals anlæg til TV'et og konsol-maskine). Har dog 3-4 måneder at fordele de forskellige ting ud over. Starter nok ud med enten et nyt TV eller en ny bærbar her den 1. marts, og hvis der er overskud til det, så skal der en sofa med i købet. Men nok om det.

Citer:
Enig - PS3-spil er godt sælgende lige for tiden. Men tag udgangspunkt i hvilke titler du vil spenderer dine timer og penge på. Det er selvfølgelig svært at bedømme et spil, man ikke har kendskab til, så jeg tier bare her. Du kunne evt. låne en PS3 samt et par spil af en ven eller bekendt?
Kender ik så mange der ejer en PS3, og jeg tvivler stærkt på at de vil låne den ud.
Jeg er meget kritisk når det kommer til valg af spil. Jeg researcher endda meget omkring diverse spil titler, for at finde ud af en masse omkring indholdet, og så tjekker jeg ofte anmeldelser af spil, for at få et bredt synspunkt på et spil. Så det er ikke fordi jeg spenderer mange penge på spil jeg egentligt ikke gider spille.

Citer:
Der er ikke den helt store forskel fra Xbox til PS3 rent grafisk. Jeg vil dog tro, at PS3'en vil klare sig bedre på længere sigt, når det kommer til grafik og solidt gameplay (som jeg vist nok også har nævnt i et andet indlæg, men hellere en gang for meget end en gang for lidt). Faktisk ligger PS3'en og Xbox'en på et nogenlunde samme stadie, end man lige skulle tro. Gameplay mæssigt skal jeg ikke kunne sige noget.
Det virker lidt utroligt at det stadig er sådan. Jeg læste godt for 1 år siden at PS3'en spiltitler havde dårligt ry for ikke at udnytte PS3'ens hardware ordentligt... Der var vist tale om at titlerne kun udnyttede 15-25% af PS3'ens hardware. Har dog ingen anelse om hvordan det står til idag.

Noget helt andet jeg egentligt også ville se om jeg kunne få svar på, var noget omkring GTA4. Jeg ved at GTA4 på en gaming-computer med god opsætning, kører virkelig godt, og at grafik-delen er en hel del bedre end den er på Xbox 360. Jeg kunne forestille mig at GTA4 ville være omtrent ligeså godt på PS3 som på PC(Grafisk), da PS3'en jo er et uhyre inden for konsol-maskiner.
På PC er hele landskabet i GTA4 visuelt, uanset hvor du befinder dig(På højeste spilopsætning), og i mange tilfælde kan biler endda ses på lange distancer(Set i forhold til Xbox 360, hvor man forholdsvist hurtigt mister synet af biler). Derudover bliver biler i GTA4 til PC også genereret mere tilfældigt, i den forstand at mange af bilerne på gaden ikke bare er den samme(Eller den samme som den du kører i), og jeg er spændt på at høre om det også er sådan på PS3?

Alle sådan nogle små detaljer er vigtige for mig, omkring mit valg når jeg skal købe/bytte til en PS3.
Citer:
Jeg har kun enkelte gange prøvet og set Xbox 360 i aktion hos en ven - så det var måske lidt forkert af mig at bidrage i debatten - men jeg håber da, at du kunne bruge mine råd foroven, og at det hele ikke var tomme ord .
Vi er desværre ikke mange i denne afdeling, så jeg håber sandelig ikke at du har sat dine forventninger til en 6-8 siders lang debat eller noget i den dur.

Jeg vil helst undgå at fortælle alt for meget om PS3'en, da jeg ganske enkelt ikke føler, at jeg har et godt nok kendskab til Xbox'en - så jeg stopper her. Det ville virke alt for overtalende kun at berette om PS3'ens fordele.
Dit bidrag var skam fantastisk.
Og jeg er egentligt også ude efter fordelene ved PS3'en, om det så virker overtalende eller ej, i sidste ende SKAL jeg have en PS3 alligevel.
Men tak

Citer:
Os Europæere kommer ikke til at kunne spille Afrika. Desværre
Ej det noget tis. Var lige så opsat på det

Tak for de nuværende svar
Taizun er offline  
Gammel 17-02-09, 20:00   #5 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Det virker lidt utroligt at det stadig er sådan. Jeg læste godt for 1 år siden at PS3'en spiltitler havde dårligt ry for ikke at udnytte PS3'ens hardware ordentligt... Der var vist tale om at titlerne kun udnyttede 15-25% af PS3'ens hardware. Har dog ingen anelse om hvordan det står til idag.
Ikke noget jeg har læst om, men det kan selvfølgelig være muligt. Dens CPU (Cell) udnyttes ikke fuldt ud, endnu. Det er kun et spørgsmål om tid, før udviklerne finder frem til flere af Cell processorens funktioner og egenskaber.

Citer:
Noget helt andet jeg egentligt også ville se om jeg kunne få svar på, var noget omkring GTA4. Jeg ved at GTA4 på en gaming-computer med god opsætning, kører virkelig godt, og at grafik-delen er en hel del bedre end den er på Xbox 360. Jeg kunne forestille mig at GTA4 ville være omtrent ligeså godt på PS3 som på PC(Grafisk), da PS3'en jo er et uhyre inden for konsol-maskiner.
På PC er hele landskabet i GTA4 visuelt, uanset hvor du befinder dig(På højeste spilopsætning), og i mange tilfælde kan biler endda ses på lange distancer(Set i forhold til Xbox 360, hvor man forholdsvist hurtigt mister synet af biler). Derudover bliver biler i GTA4 til PC også genereret mere tilfældigt, i den forstand at mange af bilerne på gaden ikke bare er den samme(Eller den samme som den du kører i), og jeg er spændt på at høre om det også er sådan på PS3?
Nu har jeg ganske vist kun prøvet GTA IV til PC i en weekends tid hos en ven, og det ser vist ud til at selv en Quad Core CPU har problemer med at køre dette spil optimalt i højeste grafikindstilling.

Jeg MENER at have læst, at Xbox'en og PS3'en vist kun kører på medium, når man sammenligner med PC-udgaven. PC har altid været en sikker vinder, når det kommer til gaming. Dels fordi man uafbrudt kan fornye sit hardware (og spilde en masse). Men på trods af dette, kan man til fordel for PS3'en sige: one buy, og du kan spille alt uden FPS-problemer, opgraderinger og leaks.

Citer:
Dit bidrag var skam fantastisk.
Og jeg er egentligt også ude efter fordelene ved PS3'en, om det så virker overtalende eller ej, i sidste ende SKAL jeg have en PS3 alligevel.
Men tak
Jeg takker .
Skriv dit ID når du en gang kommer så langt ^_^.

Citer:
Ej det noget tis. Var lige så opsat på det
I princippet kunne du jo importere det fra USA eller Japan, som vist er de eneste steder, spillet er udkommet. Det forventes vist også at spillet kommer til Europa, men hvornår, det er spørgsmålet.
Gammel 08-05-09, 01:16   #6 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Jeg kan nu meddele at jeg har fået mig en PS3
Indtil videre kan jeg kun sige, at jeg overhovedet ikke har fortrudt noget. Brugervenligheden, de mange ekstra finesser, osv. er alt for fede. Er helt væk i den lige nu
Har købt mig Killzone 2 og Battlefield: Bad Company, derudover har jeg købt mig et spil over Playstation Store, som hedder Flower. Et meget stille og roligt spil.
Killzone 2 er også et rigtig fedt spil, fyldt med action.

Desværre kunne jeg ikke få mig en 60GB model som jeg kiggede efter, men så måtte jeg nøjes med en 80GB

Har I lyst, kunne I jo tilføje mig på PSN, mit nick er: xtaCy91

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline  
Gammel 20-09-09, 19:06   #7 (permalink)
Aktiv Bruger

Misery's Avatar

Medlem siden d.: Sep 2009
Misery har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 680, Level: 13 Points: 680, Level: 13 Points: 680, Level: 13
Level up: 60% Level up: 60% Level up: 60%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til Misery
Standard

Du vil blive lykkelig over købet af dette system, ærgerligt at du ikke fik en 60GB.
Misery er offline  
Gammel 20-09-09, 22:58   #8 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Ingen grund til at vække en gammel tråd. Lukker den.
Men jo, jeg fortryder skam ikke at jeg købte den.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline  
Tråd låst

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:54.