|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
PlayStation 3 Home
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, nu er vi ganske vist ikke synderligt mange PS3-brugere herinde - men alligevel synes jeg, at det skal nævnes: Hvad synes I om det splinter nye PlayStation 3 Home (stadig i beta-stadie)?
Personligt synes jeg, at det er genialt . Pool, bowling, arkadespil, skak, teater/biograf, fed 3D-grafik, chat med andre spillere. osv. Hvad mere kan man ønske sig? Plus det faktum at Home vil udvide sig på sigt, når Sony rigtig får skubbet gang i hjulene på det. Et lille minus er, at det lugter langt væk af Sims med hensyn til tøjklæder, boligindretning og karakterudseende - men det går an - dette betyder blot, at næsten alle karakterer/spaces/lejligheder er vidt forskellige, hvilket gør det mere underholdende . Jeg nyder hver eneste onlineaktivitet, der indtil videre er at finde i Home - specielt skak!Se evt. . |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja fedt du nævner det.. Jeg brugte en del timer i sidste uge derinde.. Var sku ret fedt.
Blev ret bidt af at bowle hehe. Pool var også ret sjovt. Har ikke fundet skak endnu - hvor er det henne? Men ja det er et virtuelt community mellem alle PS3 brugerne der er gratis (Man kan dog købe ting til sin avatar for RL $). Det mindede mig om en super udgave af Second Life. Flot grafik og mulighed for fede features i fremtiden. (Jeg har ikke prøvet The Sims) I like it Lad os mødes Daniel til en spil bowling eller pool ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Citer:
.Citer:
Citer:
. Skidt spil hvis du spørger mig. Jeg fraråder stærkt, at du prøver det.Citer:
Sidst redigeret af † Daniel †; 01-01-09 kl 22:12. |
||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Det ser satme fedt ud! Får helt lyst til at købe en PS3... Man kan vel sige dette er PS3's comeback imod Xbox 360, efter de udgav deres opgradering der hed: NXE(New Xbox Experience), som tilføjede en hel del nye ''socialitets'' muligheder, så som at se film med andre på ens venneliste, osv. Men nok om Xbox herinde
Synes virkelig Sony har gjort et godt arbejde med dette nye PS3 Home... Og hvem ved, det ender måske med at jeg køber en PS3 på et tidspunkt ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Indeed. Home er svaret på Live.
En lille rettelse til SnydAdmin: Skakspillet findes i Home Square - undskyld ![]() .Sidst redigeret af † Daniel †; 02-01-09 kl 11:22. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Yes fandt skat og dam.. Fik lige banket et par stykker i skak
Chess King Og ja du nævnte noget om gratis møbler.. Fandt også noget gratis tøj inde i tøjbutikkerne.. Vil da lige checke den arcade mht. gevinster
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2009
Sted: Hvidovre
![]()
|
Har også en ps3 og bruger squ også en del tid på det der. Det er underholdene når jeg kommer ind og banker alle i skak
![]() Og ja det er meget godt lavet og så er der jo gratis! Men en feature de kunne tilføje ville være at man kunne tjene points i at være online på ps home. Så kunne man bruge ens points på at købe bedre tøj osv. Istedet for IRL penge ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:53.

. Pool, bowling, arkadespil, skak, teater/biograf, fed 3D-grafik, chat med andre spillere. osv. Hvad mere kan man ønske sig? Plus det faktum at Home vil udvide sig på sigt, når Sony rigtig får skubbet gang i hjulene på det. 

【ツ】
. Skidt spil hvis du spørger mig. Jeg fraråder stærkt, at du prøver det.

.

Linear Mode