|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Grand Theft Auto IV - GTA 4 til PS3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Snyd Oversætter - Level 1
Medlem siden d.: May 2008
![]() |
Jamen jeg vil da godt ligge ud med at rose et spil jeg spiller for tiden på min nye Playstation 3. Det er som titlen siger GTA 4
![]() Oh uha det er et fedt spil jeg har startet min PS3 karrierer på. Jeg har naturligvis prøvet de tidligere versioner af spillet på PC, og det har givet god underholdning i alle udgaver. I GTA IV er du en østeuropæisk krigsveteran ved navn Nico Bellic. Du er blevet overtalt til at komme til Liberty City af din fætter Roman, med løftet om guld og grønne skove. Virkeligheden er dog en anden for Nico, og du må nu ud i Liberty City og tjene nogle penge. (by all means necessary )Man bliver grebet af spillet rigtig hurtigt, og man lære hurtigt at styre sin karakter til bens, kørende i bil/motorcykel, i både og helikoptere. Personligt bruger jeg min SIXAXIS controller til MC, båd og helikopter og det virker skide godt. Tager godt nok lige nogle minutter at mestre, men det er værd at prøve. I skrivende stund er jeg ca. 40% igennem spillet og har allerede brugt mange timer foran kassen, og jeg overraskes stadig over de mange detaljer der er i spillet. Desuden er der en fed Multiplayer del i spillet. Du kan spille en masse forskellige typer spil mod dine venner eller tilfældige spillere på nettet. Jeg har mest spillet Team Deathmatch med et par venner, men der er alt hvad du begære af spil typer. (Kør race, erobre zoner, politi mod røvere ol.) Der har været nogle multiplayer situationer hvor jeg ligheden mellem mit spil og filmen Heat (ved banken) har været uendelig stor. De har formået at give spillerne et virkelig indlevende spil med utallige muligheder. Jeg kan kun anbefale dette spil til andre der går med overvejelserne. Check evt. dette fede Video Review af spillet, hvor du kan få lidt visuel indblik i spillet ![]() Gametrailers.com - Grand Theft Auto IV - Review HD Grand Theft Auto IV stunts video Her kan du finde en lang række af Grand Theft Auto IV (GTA 4) – PS3 Snydekoder Grand Theft Auto IV (GTA 4) – Xbox 360 Snydekoder Grand Theft Auto IV (GTA 4) – PC Snydekoder Hygge Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 05:41. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hillerød, Danmark
Alder: 18
![]()
|
Jeg har prøvet det men har ikke selv købt det. Jo det er rimeligt fedt. Federe grafik end de andre spil.
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke selv prøvet det, men jeg ville utrolig gerne! Jeg venter til, at det kommer til PC'en.
Nu hvor der allerede er oprettet en tråd med emnet GTA 4, vil jeg lige spørge om i kender minimumskravene til PC. Gider ikke oprette en ny tråd bare for denne lille information. Sidst redigeret af † Daniel †; 28-07-08 kl 17:42. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() ![]() ![]() desværre ikke, men håber da det kan køres når du køber det, det håber jeg self. også for mig. ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Jeg tror sagtens det kan køres på min maskine, og til den sags skyld også din - nu kender jeg jo ikke dine computer specs, så det skal jeg ikke kunne sige.
Der er bare intet ved, at køre i en fiktionel New York city (eller Liberty City som det hedder i spillet) med en forfærdelig masse lagg samt textures, der ikke når at læses. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Det er vist ikke mulig som sådan at style sin bil. Du kan kun rengøre den i en bilvask, som ikke er til nogen nytte - kun pengespild.
Btw, vil du på Gamertags-listen? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange anmeldere giver GTA4 minus for at man ikke kan modificere sin bil i spillet. Men jeg er helt okay med det, da GTA4 er gået lidt mere over til det realistiske. Hvis man vil spille et spil hvor man kan modificere sin bil i GTA stil, skal man helt klart spille Saints Row 2, men det spil slår ikke GTA4 på nogen måde, bil-modificering eller ej.
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| grand theft auto, gta 4, gta iv |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:14.

)

Linear Mode