|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Spørgsmål ang. PS3'en
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par spørgsmål angående PS3'en:
1. Hvordan foregår online multiplayer? Nu tænker jeg mest på internetforbindelsen - koster forbindelsen et beløb hver måned/uge/år? Kan man plugge stikket i fra PC'en og hen til PS3'eren, og dermed få internetadgang? Forklar! 2. Oplever man som PS3-ejer fps-lagg i div. spil m.m? 3. Kan man fra en PS3, åbne en webbrowser og derefter surfe rundt på alverdens hjemmesider på nettet, ligesom man kan på en PC? 4. Kan alle slags DVD'er afspilles med denne nye enestående laseraflæser, Blue-ray, der er indbygget i PS3'en? Jeg beklager min uvidenhed. Jeg overvejer blot at investere i netop denne konsol .Hold jer venligst til ovenstående spørgsmål - jeg godtager ikke mærkelige argumenter for, hvorfor lige dén eller en anden konsol skulle være bedre eller dårligere. Disse indlæg bliver ganske enkelt slettet, da jeg ikke agter at se en "ond" og lang debat om, hvorvidt en Xbox eller PS3 er bedst. Flere spørgsmål vil muligvis blive tilføjet senere. Jeg låser emnet efter, at nok besvarelser er modtaget .Sidst redigeret af † Daniel †; 09-09-08 kl 20:59. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan give svar til det jeg lige kender til:
1. Ja, PS3 er ret god til at opfange din internetforbindelse. Jeg bruger Wifi og skulle reelt intet gøre for det virkede (tastede min sikkerhedsnøgle). Er det samme med kabel. Ind med dyret og du er kørende. Forbindelsen er den samme som du bruger til pc, og der er ingen ekstra udgifter udover det du allerede betaler for internet. 2. Ja jeg oplever intet lag i mine spil. Intet overhovedet. Nu har jeg ikke checket hvad FPS er når jeg spiller forskellige spil, men den føles høj og lagfri 3. har ikke testet. 4. Vil jeg tro, men har ikke testet Og så er PS3 meget støjsvag i forhold til Xbox360
|
|
#3 (permalink) |
|
Mange tak
. Gode besvarelser. Flere svar er stadig velkomne.Kan det tænkes, at PS3'en kan tilkobles router? EDIT: Nu smutter jeg i seng (fødselsdag i morgen). Endnu en gang tak .Sidst redigeret af † Daniel †; 09-09-08 kl 21:10. |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Fedt nok
. Har endelig sat min nye PS3 til at hente forbindelsen over routeren, og det hele virker bare perfekt! Tak for svarene endnu en gang. Du har vel intet imod, hvis jeg tilføjer dig på min venneliste? I så fald, kan du tilføje mig hvis du får lyst .Mit gamertag er Montezuma10. Jeg tilføjer mig selv på Gamertag-listen, og låser samtidig denne tråd. Ses, jeg skal nørde GTA IV nu . |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cool - en god gave
![]() Jeg har mit GTA IV lånt ud til min bror for tiden, men når jeg får det retur må vi spille lidt multiplayer sammen ![]() Helt sikkert! Fang(er) mig/dig lige på MSN eller noget - Daniel.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af † Daniel †; 12-09-08 kl 05:48. |
|
|
![]() |
| Tags |
| playstation 3, ps3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:48.

.
【ツ】
.

Linear Mode