|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Elder Scroll IV Oblivion, eller et andet RPG spil? PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej snyder
Jeg står i denne vanskelige udfordring at skal købe et spil for mine adventsgavepenge. ![]() Jeg kunne vildt godt tænke mig Elder Scroll V: Skyrim. Men har så fundet ud af at når man har spillet det noget tid på sin ps3, så er det uspilleligt. (pga. lag) Men det kunne jo så være at det forrige Elder Scroll spil, Oblivion, at det kunne være noget. ![]() Så hvis nogen er jer har spillet det, kunne det være fedt hvis i kunne anbefale det ![]() Men hvis der er et helt tredie spil, inden for samme genre (RPG, Free World) som i kender. Må i meget gerne også skrive det ![]() ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Til dem der gerne vil se hvad In-Gamer mener, kan i se en video der viser det her.
Og ja, jeg kan godt anbefale Oblivion, dog ville jeg da sige du skulle prøve at vente lidt før du opgiver Skyrim. Jeg er sikker på at Bethesda arbejder på højtryk for at fikse det, så de ikke mister de mange salg her til jul. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville også sige Skyrim
![]() Da Skyrim går Igennem Steam har de adgang til at patche spillet oftere, og nemmere. (Det har de også skrevet officielt et eller andet sted) HVIS du kan, Vil jeg stærkt forslå Skyrim til PC. 1: fordi PCen er tit sjovere, og nemmere at spille den type spil på. (Mods som kan have STOR betydning for mange) 2: Console, Som nok er den bedste grund. Hvis du skulle løbe ind I en fejl, eller andet. Kan du klare en quest ved hjælp at Console. Jeg har personligt siddet fast I Oblivion til min 360 pga en quest havde en lille glitch, Så jeg kunne komme med I Mage's Guild. Edit: Eller hvis du kan vente, Så vent på Mass Effect 3. Jeg elsker personligt Mass Effect serien, Den er simpelhen fantastisk! Held og lykke med din søgen!
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 13-12-11 kl 08:52. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
det der lag problem fixede de i en opdatering for et stykke tid siden.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:47.

Linear Mode