Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Playstation > Playstation 3 (PS3)

Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt

Sly 4 Thives in time

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 01-07-11, 17:23   #1 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 16% Aktivitet: 16% Aktivitet: 16%
Standard Sly 4 Thives in time

Så kommer den endelig... Et af mine absolut ynglingsspil serie.
Der har været rygter rundt omkring omkring dens ankomst, men nu er det officielt
Den teaser så meget det der... det er lige før jeg kun vil købe PS3´eren for at få fat i den spil...

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.

Sidst redigeret af themaster; 01-07-11 kl 17:30.
themaster er offline   Citer
Gammel 04-07-11, 10:07   #2 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 33% Aktivitet: 33% Aktivitet: 33%
Standard

Hvad er det, der gør Sly-serien til din yndlings spil-serie?

Blot et nysgerrigt spørgsmål, fordi jeg ikke selv kender så meget til det.
"What do you wish to hear? That I once believed in the code of the Jedi? That I felt the call of the Sith, that perhaps, once, I held the galaxy by its throat? That for every good work that I did, I brought equal harm upon the galaxy? That perhaps what the greatest of the Sith Lords knew of evil, they learned from me?"
Darth Master er offline   Citer
Gammel 04-07-11, 21:03   #3 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 16% Aktivitet: 16% Aktivitet: 16%
Standard

Der er mange faktorer i det.

Da jeg spillede 3´eren for første gang kunne jeg ikke lade være med at lægge den fra mig. Jeg måtte spille det heletiden. Selve historien var genial. En tyvebande skal få fat i forskellige genstande, og udspionere og udføre forskellige mission som for fuldstændig anderledes end de forgående.

Deres baggrundshistorie er også godt, som gør at jeg føler mig med i spillet. Når nu det er en 3´er, så behøvede jeg ikke at købe 2´eren og 1´eren.

Det er dansk tale og deres stemme skuespil er også virkelig godt lavet. Deres stemmer passer virkelig med karakteren.

En af de ting som gav spillet et ekstra "pift" var 3D brillerne, som var med i sly 3 spillet. Der kunne man tage dem på, i de forskellige missioner, også kunne man også opleve omgivelserne i 3D, hvilket gjorde at spillet blev endnu bedre.

Spillet er heller ikke nemt som man tror. Jeg døde flere gange inden jeg nåede at gøre den færdig. Men så er det godt at man har evig liv (altså man får ikke "game over"). Hvis man dør eller falder ned, så starter man bare forfra i missionen, hvilket heller ikke gør noget.

Spillet skiller sig ud fra ALLE andre spil, ved at være så den her platformspil i 3D, som har sin helt egen historie, forskellige missioner, forskellige karakterer, som udfører forskellige handlinger, (og har forskellige styrker og svagheder).
I sly 3 kan man spille op til 8 karakterer, dog kan man kun skifte mellem 3, altså man får de andre at spille i bestemte missioner.
(altså ikke 8 spillere. Der er dog 2 player funktion, hvor man hjælper hinanden eller kæmper mod hinanden).
De 8 karakterer har forskellige funktioner i spillet, og kan vidt forskellige ting. Fx kan en af dem styre en af de dumme vagter, ved hjælp af "åndelig kraft", en anden kan skyde fyrværkeri ud mod sine fjender og en anden kan lave sig selv om til en bold og hoppe til højesteder.

Spillet er også "åbent" i sin verden. Man behøver ikke at følge missionerne, man kan også bare udforske verdenen og være en rigtig tyv og stjæle fra dumme vagter og få penge ud af det, hvor man så kan få forskellige angreb. Dette er kun til de 3 hovedpersoner.

Der findes ekstrem forskellige verdener, vi tager lige fra en ø til Kina, til Canada og et pirat ø. Jeg mener der er omkring 8-9 forskellige verdener (eller episoder). Så det tager sin tid at blive færdig.

Det er ikke et shooter spil hvor man skyder folk ned heletiden ligesom Modern warfare. Det er ikke et RPG spil hvor man optjener points hvor man så bliver stærkere. Det er til platformspil hvor man skal tænke sig om, være forsigtig, og "gå amok" når det gælder. Man bliver også en computer hacker, hvor man skal hacke sig til informationer, og slå virusser ihjel.

Det er sådan et spil jeg kan lide. Og dette var kun 3´eren. 2´eren er næsten det samme bare med forskellige missioner, mere åben, fordi man skal samle nogle flasker, som så kan få et ekstra angreb og en efter min mening, lidt bedre, fordi man skal på en rednings aktion, hvor man skal hjælpe sine venner ud af et fængsel.

Ok, det blev lige lidt for meget, men håber, at du nu ved hvorfor jeg spiller dette spil, fremfor skyde-spil eller RPG spil.

Og da jeg nu ser at 4´eren kommer, så kan jeg kun forvente at den bliver endnu sjovere. (Det er dog surt at den kun kommer til ps3).

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Skulderklap til themaster af:
Blackjack (05-07-11)
Gammel 05-07-11, 02:47   #4 (permalink)
Senior Medlem

Blackjack's Avatar

2 Highscores

Medlem siden d.: Oct 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 16
Blackjack ligger på 0 i omdømme
Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45
Level up: 67% Level up: 67% Level up: 67%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via Skype™ til Blackjack
Standard

O.O Flot info!

En Masse nye Userbars Her!
Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt!
Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk

Feel Free to Add!
Steam ID: Blackchaif
Youtube: DanzielDaVinci
Blackjack er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:46.