|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Psn
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Nej der er ingen der ved det. I USA, Japan intet er kommet op endnu. Rygter er over hele internettet folk der deler deres tredje-parti links om hvornår det kommer op.
Et lille tip: Hold dig opdateret via Playstation bloggen, og lad være med at lytte til Ektra bladet eller gamereactor eller hvor links bliver spredt. Dog er Sony ikke særlig gode til at holde jer opdateret det indrømmer jeg da. Microsoft var meget bedre til at holde os opdateret i 2008. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Mange sider kommer med pålidelige nyheder, direkte fra Sony. (F.eks. newz.dk) Seneste nyhed omkring dette, lyder fra Sony om at de regner med at have PSN klar igen d. 31. Maj. Grundet skadens omfang har de været nødsaget til at udsætte det mere end de selv havde regnet med. Husk på, der er tale om sensitiv data som er blevet trængt igennem til. Jeg ønsker personligt ikke at gøre køb på PS Store, på et system som Sony har genoprettet, men som de f.eks. påstår stadig bliver arbejdet på. Jeg vil langt hellere have at de får færdiggjort arbejdet, testet det, og udført kontrol af det hele, før de åbner op for det igen. Derudover er det også 2 afdelinger som er blevet ramt af dette. Det ene er Sony Online Entertainment afdelingen som står for MMO-spillene på PC-platformen og PSN på PSP/PS3-platformen. En anden nyhed som også kommer direkte fra Sony, er at alle PS3 ejere ved PSN's genåbning vil få tildelt 2 valgfrie spil igennem PS Store (Der er 5 at vælge imellem på PS3), og alle PSP ejere vil få 2 valgfri spil (Der er 4 at vælge imellem på PSP). Derudover vil alle PSN medlemmer få en måneds gratis Plus-medlemskab. Disse nyheder har jeg læst på newz.dk. Angående hvor gode Sony er til at holde os opdateret, så er der ikke meget at opdatere os på når de har fastsat en dato. Det eneste de derudover kan opdatere os på, er hvor meget yderligere skade der er gjort, og om vi kan forvente at systemerne blive tilgængelige før/efter den fastsatte dato. Ikke det helt vanvittige opdaterings-materiel længere efter min mening.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
:O er det sandt?
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Selvfølgelig. Ellers ville jeg ik skrive om det
![]() SCEE’s Identity Theft Protection Offering – PlayStation.Blog.Europe A Letter from Howard Stringer – PlayStation.Blog.Europe
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Mister Sony entelig ikke kunder på det her?
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
Du lyder jo helt Glad!
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er desværre nød til at sige at ja, jeg er som sådan glad for dette.
![]() Læs min post inde i den anden tråd om dette. ![]() Og bare lige før folk kommer med en shitstorm: PSN brugere har ikke betalt for at kunne spille online, og har derfor ikke krav på at kunne. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:42.

Linear Mode