|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Call of duty: Black Ops - Crashing | PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Min Playstation 3 har crashet, gået i stå, lagged osv. Her på det sidste (Dvs. De sidste 2 dage her). Når jeg spiller Black Ops i det såkaldte "Multiplayer" (Online) så går den helt i stå. Min PS3 fryser og jeg må starte forfra. Sidst den gjorder var jeg steget 6 leveler hvor den crashede.
Er det mit netværk der gør det? Jeg har ingen andre ideer. Jeg kan stadig nå at bytte det.
|
|
| Skulderklap til lundahl af: | malikgs (03-08-11) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
her er nogen svar:
gammelt hardware (som jo konsoller har) nettet hopper af. (har testet det! vis det hopper af kan det ske at den fryser!) dårligt lavet til PS3 (det er det der er problemet vent til der kommer nogen patches!)
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Så dvs. At nettet kan få hele min Playstation til at fryse?
Altså det er mærkelig fordi jeg har kunne spille uden problemer og først nu kommer problemer.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
ved ikke helt men kan bare huske at på xbox'en at vis man slår internet fra hurtig så kan den finde på at fryse!
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Maximum Research før du snakker om Ps3.
Nej Lundahl det har ikke noget at gøre med hverken din Hardware, Black ops indeholder en speciel kode. eller en Protokol, Når du er på PSN. bruger du nettet eftersom at black ops er meget følsom overfor din NAT og UPnP type. Når du er logget på PSN er det meget vigtigt dit net er i "Tip top" form. Tjek evt. dine router instillinger (Hvis du bruger denne trådløs) Citer:
Nej, overlad den slags ting til Treyarch ;D Sidst redigeret af @nugat@; 15-12-10 kl 13:33. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Er det noget jeg kan gøre noget ved?
Og jeg har jo spillet uden problemer før.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:40.

Linear Mode