|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
skærmopløsning...
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hej
... et lille "hint" til dem der skal have "HDMI"... alle dem der har ps3 og skal have HDMI og måske nyt tv, skal i ikke kigge i TV-manualen men i PS3 manualen, hvis i skal ændre opløsningen... under "system-skærm-opløsning" på 'en... fortsat god dag ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg kan så også lige sige at det ikke kun er HDMI man kan gøre det ved
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
jojo, men jeg havde selv problemer, og jeg kender nogen der godt kunne bruge den hjælp :S jeg syntes det er lidt åndsvagt for jeg prøvede med HDMI første gang, der kunne jeg ikke se billedet fordi det overhovedet ikke passede... tog mig lidt tid at rede bod på...
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et godt råd til folk der skal bruge sin ps3 med HDMI første gang, hav begge stik i (ikke bare som med X360, hvor den skifter af sig selv) Derfter vil ps3'en spørge om du vil benytte dig af det HDMI signal "den" har fundet
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:35.

... et lille "hint" til dem der skal have "HDMI"... alle dem der har ps3 og skal have HDMI og måske nyt tv, skal i ikke kigge i TV-manualen men i PS3 manualen, hvis i skal ændre opløsningen... under "system-skærm-opløsning" på
'en... fortsat god dag 

Linear Mode