|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Udluftings problemer ps3?!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu Begynder det at blive lidt underligt Min ps3 begynder at larme dagligt altså køleren kører på fuld tryk hver 2 time (Hvis jeg har spillet non stop) ingen gang fordi jeg overbelaster den men er det normalt eller ska jeg ned og få den lavet?
Det hjælper altid at åbne et vindue Citer:
Nej slet ik den har nok plads (Ca 30 cm anbefalet er 20 cm EDIT: Den gør det faktisk kun om sommeren er det pga den her varme eller er de tnoget andet?! Sidst redigeret af @nugat@; 20-05-10 kl 06:34. |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tror bare at du skal vente lidt f.eks der var på et tids punkt hvor min pc larmede helt vild i CSS og andre spil det går den ikke mere. har du flyttet på ps3'en?
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
dette kan måske hjælpe... for jeg ved ikke hvad den fejler men hvor lang tid har du haft den??? din PS3 har ikke godt af at samle støv... husk nu at når du har støvsugeren fremme giv altid din blæser et sug!! jeg gør det med min pc og den virker glimrende... ellers har du bare spillet for længe... (personligt plejer min bare at stå tændt fordi min lillebror og eller lillesøster bruger den... den står fra kl 1 til 7 ca) LoL
håber at kunne hjælpe!! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved ikke meget men har hørt at det er anbefalet med stationær pc, at pille siden/ hvordan du nu kommer ind i pc'en, og så puste med en kompressor. Dette gør at din pc ikke brænder sammen hvis der er for meget støv kan den godt gøre det.
Men ved ikke med PS3 om man kan pille coveret/det plastik af, så man kan komme ind i den og se efter støv.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:14.

håber at kunne hjælpe!! 

Linear Mode