|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Hvad er det beste ps3 spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hej nu står jeg her med 500 kr. (Begrund af "Phoenix" købte min ds'er og og nogle spil
) og jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til. Så nu spøger jeg jer. vilket ps3 spil syntes i jeg skal have.Jeg er til: Skydespil som COD, Counter - Strike, Left4Dead og flere Sandkasse spil som GTA Har spillet en del Sims 2 og 1 men er ikke så vild med det mere lidt infamous sportspil som Fifa og andre Spil som Assasins Creed, Infamous og mange andre ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
fallout 3. ikke rigtig andet.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du leder efter et RPG jeg vil jeg helt klart anbefale Fallout 3 eller Elder Scrolls IV: Oblivion
er du skarp til kampspil mod dine venner eller online burde du måske tage et kig på Tekken 6 (der er et par nedern bugs online så læs om dem på nettet før du køber det!) jeg spiller ikke særlig meget Xbox. men GTA IV er nok det jeg har spillet mest. jeg dog forslå du tager et kig på computer spil hvis din computer altså kan køre det ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
tja, det er nok kun dig der har svarene, men her er nogle:
skydespil: call of duty: modern warfare 2, battlefield: bad company 2, tom clancy's splinter cell eller killzone 2. sandkasse spil: gta iv, gta eflc eller saints row 2. sportspil: fifa 10 eller pes 2010 (det er kun fodbold, hvis du er til andre sports-genrer, så se på de andre fifa spil). og hvis det er rpg: fallout 3, assassins creed 2 eller final fantasy 13. så er der nogle spil som ikke er udkommet endnu, men som også hører under de genrer: call of duty: black ops, killzone 3 eller tom clancy's future soldier.
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
et rigtig sandkasse spil hmm jeg her fundet et køb Garry's mod (GMOD) det er kan din pc køre
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Garry's Mod kræver også man har CS:S og HL2 for at kunne køre
![]() men jo. GMOD er et fedt spil i weekenden. hvis du kan lide RPGer burde du måske overveje Mass Effect (1, og 2) eller måske Dragon Age? begge spil (har ikke prøvet ME2) er helt vildt fede, med en go' historie og stemme skuespil ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:35.

) og jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til. Så nu spøger jeg jer. vilket ps3 spil syntes i jeg skal have.

Linear Mode