|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
crysis 2 ps3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
andre end mig der glæder sig som et lille barn til juleaften, til crysis 2 udkommer. ville bare lige spørge om hvornår sådan cirkus det udkommer i de danske butikker
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
fedt
jeg havde regnet med at det udkom en gang i sommer næste år
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Mere Info: EA Danmark - NYHEDER - Crysis 2 er under udvikling til Xbox 360, PS3 og PC EA Danmark - NYHEDER - EA og Crytek samarbejder med den prisvindende forfatter Richard Morgan pÃ¥ Crysis 2 EA Danmark - NYHEDER - EA OG CRYTEK TILFØJER CRYSIS 2 EN NY DIMENSION Desværre har EA været meget stum angående crysis 2 9/12/10 er coolshops modtagelses dato for crysis 2 er 9/12/10 |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tror ikke at det før bedre grafik end 1'en.
det her høre man ikke så mange gange: håber at crysis 2 får meget bedre gameplay! jeg tror jeg køber det til PC jeg var ret vild med den sandbox editor til crysis 1 så den er helt klart bedre i crysis 2! .desvære bliver på multiplayer meget mere begrænset på grund af de konsoller .men så kan jeg bare købe homefront det skulle være ligesom crysis 1 multiplayer det med at man køber våben og maskiner! og så er det også Nord Korea imod USA!
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hej... nu er den her tråd jo lidt gammel, men jeg skriver sq alligevel: Crysis 2 HAR bedre grafik end etteren... spillet blev udgivet igår på coolshop... (alle der ønsker demoen til PS3 kan desværre godt glemme det... den er blevet fjernet og jeg aner ikke hvorfor... jeg har selv tænkt mig at købe spillet, og efter at være en af dem der lige fik nået at spille demoen før den forsvandt kan jeg klart anbefale det
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
har købt spillet og er ærligt talt ikke skuffet overhovedet. det spil er det fedeste jeg har prøvet længe. det er epic på den mest episke måde
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:33.

Det vil sige at Crysis 2 forventes at, det udkommer imellem September til December

Linear Mode