|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Hjælp til flere gode PS3 spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Hej peepz - håber i har haft en god påske.
Jeg har lige fået en PS3 Slim og leder derfor efter et par spild jeg kan spilde tiden på. Indtil videre har jeg købt alle spil på denne PS3 spil top 10, som er ret omfattende. Du behøver altså ikke anbefale de spil, der er på listen. Tusind tak på forhånd :-) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen vil da lige smide nogle hurtige anbefalinger ind:
Grand Theft Auto IV Fallout 3 Gran Turismo 5 (Udkommer: 2010) Little Big Planet Killzone 2 Need For Speed SHIFT The Elder Scrolls IV: Oblivion Prototype Mirror's Edge Skate 2 Skate 3 (Udkommer: Maj 2010) Lost Planet: Extreme Conditions Lost Planet 2(Udkommer: 11. Maj 2010) Batman: Arkham Asylum Metro 2033 (Udkommer: Ingen dato endnu) Red Dead Redemption (Udkommer: 21. Maj 2010) Tekken 6 BioShock 2 Far Cry 2 The Saboteur Wolfenstein Borderlands Army of Two Army of Two: The 40th Day Metal Gear Solid 4 PAIN Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Call of Juarez: Bound in Blood Red Faction: Guerrilla Så er der lidt at vælge imellem ![]()
|
![]() |
| Tags |
| billig, ps3, spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:33.

Linear Mode