|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Divx afspilninger med ps3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjaaa jeg har set en tråd om (Enten her et sted eller et andet sted) Hvis du gerne vil have en media maskine skal du købe en ps3. Her er nogle fordelle ved xbox og ps3
PS3: Blu-ray HD-dvd Bluetooth@ kan kobles til medieserver støjer lidt arbejder hurtigt Mulighed for linux (Yellow dog) GRATIS online play Mulighed for afspillining af Divx filer ;D Har en speciel youtube funktion Man kan få Vidzone ![]() Xbox: HD-dvd (Man skal alligevel have noget ekstra til) Der findes halo ![]() Mulighed for In-game musik Mange flere funktioner end ps3 multiplayer Partier (In-game) Der følger mic med til næsten alle og de er alle sammen støj frie ![]() har windows media center der kan kobles til pc Man kan købe special editions ![]() BILLIG! Controllern er lynhurtig [Men har oplevet at den har bippet] STØJER! Sidst redigeret af @nugat@; 15-03-10 kl 17:38. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ok men PS3 virker både på mac og pc. Xbox 360 virker kun til pc efter somdet er microsoft der har lavet begge
![]() Det er en af grundene til jeg har en PS3 ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
Mac er det ikke steve jobbs der ejer det?
Bill gates (Microsoft) Mac/Macintosh (Steve jobbs) De er "Fjender" og nej utan eller på en måde her er fordelen hvis man kobler den til en pc Xbox: HVIS du har mediecenter kan du bruge den til at høre alt det musik du har på computeren. Fordelen er os at hvis man har fx et spil hvor der står (PC) og så "Games designed for vista" eller noget i den stil kan man spille med hinanden via xbox og pc fx: Jeg havde spillet sammen med en i css (Counter-strike-source) han brugte xbox istedet for pc . Men anyway vil holde mig til ps3 hvorefter jeg ser mange film (Altså blu-ray) og det er lidt spild af penge at købe en blu-ray afspiller og en hd dvd afspiller og lidt af vært Men en ting vil jeg sigeHar du en xbox VIGTIGT: LAD VÆRE MED AT INSTALLERE DIVX FOR SÅ F***** firmwaren op ![]() Var det for inviklet skriv igen så skal jeg nok fortælle det på en anderledes måde |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
og ja men har du set at playstation 3 kan bruges som arbejds computer og den er accepteret på arbejdspladser ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:33.

Linear Mode