|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Playstation network en betalings måde?
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der går rygter om at psn blir sådan at man skal betale for at spille online ka det passe? har nemli fået to beskeder fra nogle af mine venner der siger det samme der står hvis man protesterer med 500.000 beskeder vil psn blive ved med at være frit? hvordan ka det være
i min synsvinkel ligner det noget man selv hasr fundet på for det sku gerne stå der hvis det blir til en betalingss måde men hvis det sker betyder det sikkert ejg siger farvel til ps3 og goddag xbox -Nuga out ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tror ikke selv på det men du kan jo bare vente og se om det passer
![]() Tror det er ligesom en mail der køre på FB lige nu at FB sletter din konto vis du ikke sender beskeden til alle dine venner, og den passer ikke. Men det kan sagtens være jeg kryser fingre
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Det er skam rigtigt nok at Sony har tænkt over det, og at de fortsætter med at overveje det. Om det bliver en realitet ved jeg dog ikke. De bør nok lave nogle forbrugerundersøgelser inden de laver sådan en drastisk ændring.
Kilde: Sony 'actively thinking' about PSN access fee • Register Hardware (Nyheden er fra Februar 2010)
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
er sgu ik sikker vil hellere se det fra sonys hjemmeside hvis man skal betale for at gå online på psn skifter jeg nok til xbox igen
![]() -Maybe blir det ik til noget mange vil gå over til xbox istedet. eller jeg vil for selvom man betaler for at gå online på en xbox kan man nogle flere ting der end man kan online på ps3 (Blir det til man betaler noget falder deres salg nok os for alle der køber ps3 har glæden af at spille gratis online )-Nuga out |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:39.

Linear Mode