|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Guide: Dazzle-optager - PlayStation 3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er der smidt en guide ind, der tager hul på emnet skærmoptagning
.Skærmoptager pÃ¥ PlayStation 3 | Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Om samme metode fungerer på de andre konsoller vides ikke. Spørgsmål postes her. Sidst redigeret af † Daniel †; 22-12-09 kl 09:39. |
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til † Daniel † |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Den metode virker vel til alle slags computere, da dazzle´en har en usb...
men nu findes der en mere direkte metode til stationærer. I så fald vil jeg gerne be dig om at prøve den her metode, med din ps3, hvis du har en stationær. Du kan også bruge windows media center eller en anden form for TV-optager. Der er også en anden metode som du kan forbinde alle composite kablerne til et sted, altså som en slags "container". hvis du ved hvad jeg mener.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | † Daniel † (22-12-09) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, mulighederne er mange. Dazzle-metoden foretrækker jeg dog. Dels fordi min stationær er komplet død (kan af denne grund ikke teste din metode, selvom den lyder lovende. Både GPU og PSU er stået af) og fordi den optager i en formålstjenlig kvalitet, der også er nem at bearbejde efterfølgende.
Citer:
Men keep in mind, Dazzle bruges hovedsageligt til at overføre optagelser på DVD'er (film, VHS). Ligeledes kan du vælge en menustil til hver DVD. Rigtig god video! Havde faktisk ikke set den før nu. Det er godt at få uddebatteret alle tænklige gamer-setups. Sidst redigeret af † Daniel †; 22-12-09 kl 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg vil nu sige themasters ide er god men det er bare det at min computer ikke har de 3 farvede i min computer jeg skal have en converter og der tror jeg nok jeg vælger dazzle vis jeg skal være ærglig
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hvorfor? Lyder da fedt
![]() Hader scart! ![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| dazzle, dazzle optager, guide, how to, recorder, skærmoptager, tips |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:30.

.

Linear Mode