|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Søges playstatin 2/3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Min nevø bliver 6 år og det det eneste han ønsker sig er en playstation 2 eller 3
Jeg ligger inde med 40 stk playstation 1 spil som er købt i Thailand for mere end 5 år siden det skal være en konsol der kan spille disse. Er der en konsol til salg |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hm... Thailand skriver du?
Hvis jeg husker rigtigt, så er ps1 spillene lavet sådan, at den ikke kan spilles på enhver ps1 konsol. Der er nemlig forskel på regionerne. (Altså i hvilket sted spillene er blevet solgt/produceret). Men hvis du kan spille dine ps1 spil på din ps1 konsol (og den er ikke købt i ulandet), så burde en helt almindelig ps2 og ps3 kunne spille spillene. (Har værdfald prøvet at spille en ps1 spil på ps2, og det virker fint nok). Og hvis du søger efter konsolen herinde ville det være en ide at flytte tråden til: Køb, sælg og byt - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
hej jeg har en xbox 360 elite som er bedre end de fleste playstatin 3´er
der medfølger 8 spil skriv til mig på ahmad_kurd@hotmail.com |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:30.

Linear Mode