|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Xbox 720, Wii 2 og Playstation 4 udkomme om...
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
Sted: Karslunde, Ønskeøen
Alder: 15
![]()
|
Ja, Playstation 4 udkommer om 18 måneder i USA!
Og Xbox 720 udkommer i 2011-2112 og Wii 2 ved jeg ikke hvornår udkommer, men her er en video om den og her er en video om de to andre konsoller ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er gamle nyheder for mig.. Tror dog langt fra det er alle der kender til det
![]() Derudover viser den første video jo blot den allerede udgivede Wii. ![]() Imens den anden video bare er en opsumering af dette: Next Xbox 720 to launch in 2011-2012 according to Microsoft - Video Games Blogger Men hold tråden kørende.. Kunne være fedt at høre hvad folk har at sige, og om der er nogen der kender mere til de fremtidige konsoller, samt læse-materiale omkring dem ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ok dette er så meget fail. altså med at der kommer sådan noget i omløb. Ikke fordi at kritisere FaxiMaxi.
1. wii´en er næsten lige blevet udgivet (sidste år) og derfor kan man altså ikke lige lave en wii 2. hvad skulle ideerne være baseret på? (altså hvad skal det nye være i det?, det samme gælder for ps4 og xbox 720? 2. PS3 er også næsten lige udgivet. Det eneste som de kan lave er en PS3 SLIM udgave. (det ville også være godt med en wii slim version :P ) GC: PS3 Slim "endelig" annonceret > Nyheder - Railgun På vej? Playstation 3 Slim & Lite | Daily Rush > Debat > Konsoller 3. det kan godt være de TÆNKER over det. Men tvivler på at den vil komme i 2010, måske 2012.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jeg er helt og aldeles enig med jer i, at det er dybt forkasteligt og respektløst at udgive en PS4/Wii 2 allerede. Konsollernes forgængere har knap nok slået igennem med et hav af triumferende spiltitler i spilbranchen. Det beviser blot at "bare forretningen kører, og vi kan holde os på lige fod med konkurrenterne, kan vi skide på køberne". Sidst redigeret af † Daniel †; 17-12-09 kl 12:09. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Du mener vel ps4 ik
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Som Daniel siger, det ville være respektløst at udgive en Playstation 3/Xbox 360 allerede nu. Og det vil de heller ikke, det er klart en abe som har lavet et ry, og sagt den udkommer. Vil også sige de først udkommer 2016. Både Sony og Microsoft fokusere på at gøre deres nuværende spilsystemer bedre, så de kan blive mere kendt. Så tror næppe de vil udgive en nu.
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| playatation 4, wii 2, xbox 720 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:29.

Linear Mode