|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Kan man spille online med en Playstation 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle vil nok vælge ps3 hvis de fik muligheden mellem en ps3 og en xbox på nogen måder er ps3en dårlig fx den er dyr (Men man for os meget for pengene) har haft en xb360 var faktsik emget glad for den
udover mna ik kun spille online gratis :/ ps3en har det med at crashe nogle gange måske ku de godt ha gjort graffiken en smule bedre (Efter xb360 der udkom 2005 næsten har ligeså god grafik som ps3) som jeg vil sige:Det er op til dig selv |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har begge konsoller - xbox 360 og PS3, de har begge nogle fordele og ulemper som tidligere nævnt i tråden.
Men stod jeg og havde pengene til at købe en af dem, og kun én - ville jeg uden at blinke købe PS3'eren - der virker som den bedste investering mht. hardware, ydeevne og fremtidssikring. Jeg hader at xBox kræver penge for deres live medlemskab, og den dag man vil ud af det igen har de lavet deres hjemmesider så sindsyg snørklet at man simpelthen ikke kan finde ud af det.. Endte med jeg måtte ringe frem og tilbage med dem over flere dage for bare at lukke mit Xbox live Gold medlemskab -- For mig føltes det som bondefangeri fra Microsofts side og det glemmer jeg dem ikke for.
|
|
|
#17 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Senior Medlem
Det gir jeg dig ret i xD. Microsoft har det med at bondefange folk ligesom med betaen af windows 7 de sagde man kunne prøve den folk troede det var permanent så kom der en meddelese (D. 1 marts lukker betaen) FAIL. de havde ovenikøbet sørget for at man ikke kunne geninstallere windows -.-
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| 360, ps 3, xbow |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:29.

udover mna ik kun spille online gratis :/ ps3en har det med at crashe nogle gange måske ku de godt ha gjort graffiken en smule bedre (Efter xb360 der udkom 2005 næsten har ligeså god grafik som ps3) som jeg vil sige:

【ツ】

Linear Mode