|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
GTA IV PS3 - Garage - hjælp!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hej
![]() Jeg er kommet så lang i GT IV at jeg har fået en garage. MEN! jeg ved ikke hvordan jeg kommer derind, eller hvad jeg kan derinde. Så, er der nogen der ved hvordan jeg kommer ind i den, og hvad jeg kan derinde? På forhånd tak for hjælpen. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Spiller ikke så meget GTA men jeg vil tro det er fordi du ikke kan bruge den.
Åbner Garagen sig når du kommer hen med en bil eller bare uden. PS: Tråden Bliver Måske Flyttet ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 06-08-09 kl 19:35. Grund: skrev forkert |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan ikke benytte nogen garage i GTA4.
Istedet for en garage har man nu en lille parkeringsplads uden for sit hus, og der skal man blot placere de biler man gerne vil beholde. PS: Tråd flyttet.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Hver gang man afleverer en bil, får man penge.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Min fejl. Mente at man skulle aktivere en mission hos ham, men dette er ikke tilfældet.
Når man har gennemført missionen, Smackdown(GRAND THEFT AUTO IV - Missions, Walkthrough, Guide), vil man begynde at få nogle beskeder omkring nogle køretøjer, Stevie godt kunne tænke sig. Du vil ikke komme til at have ham i din kontaktliste. Du skal blot finde de køretøjer der står i de beskeder du får, og køre dem til garagen.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:28.

Linear Mode