|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Need for Speed Prostreet 1.30 bug
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Jeg har lige fundet mit Need for Speed Pro Street frem igen fra de efterhånden større og større dynger af PS3 spil. Da jeg startede så jeg at der var opdatering og jeg installerede den. Denne opdatering for foresten 1.30. Efter den var installeret (det tog sin tid) glædede jeg mig til spillet, men der var sort skærm fra det øjeblik jeg startede spillet. Jeg troede straks at det var disken den var gal med siden jeg lige havde fået en frisk Playstation efter en 3 måneders lang reparation (Hold jer fra at købe ting hos Fona) Jeg var så dum at bestille et nyt spil og det havde den samme fejl. Jeg vidste ikke hvad jeg nu skulle gøre, men jeg valgte at afinstallere alt data fra der havde noget med Need for Speed at gøre. Jeg startede endnu engang spillet uden at opdatere og nu duede det sørme. Derefter prøvede jeg at installere opdateringen igen og jeg lagde mærke til at min PS3 ikke brugte så lang tid på at downloade opdateringen denne gang (ca. 1 minut) Jeg startede spillet, men nej det duede nu ikke. Jeg ved ikke om det er noget der er sket for andre, men det nager mig ikke at kunne spille den nyeste version af spillet. Især fordi de ekstra biler jeg har købt til det ikke dur uden den nyeste opdatering. Efter du har læst denne lange tekst har jeg to spørgsmål:
1. Hvordan kan jeg slette det jeg har downloaded hvis det ny er en fejl der? 2. Er der nogle der har andre ideer til hvordan man kan løse dette? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder besynderligt.
Du behøver ikke nødvendigvis denne opdatering for at spille spillet (i singleplayer). Ellers må du se tiden an og vente på en ny opdatering, som specifikt retter netop disse fejl . |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:25.

.
Linear Mode