|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt |
Hjælp - PS3 Update
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Hej
Ja så har jeg lige været ud og købe mig en PS3 Fedt. Men self. det første jeg skulle gøre var og opdatere softwaren via nettet. Progresbaren kom frem og efter et par min. var den 100%. Så går jeg lige ned i bilen og da jeg kommer op igen, står den med sort skærm. Det har den gjordt i 1.½ time nu og der sker ikke noget. Heller ikke på HDD led indikatoren. Er dette normalt eller hvad. Tør jeg at tage strømmen til den og starte op på nyt eller ødelægger det det hele |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Lander73,
Ja det er da et lidt kedeligt problem at ende i. Kan sige at det ikke er normalt (eller jeg har ikke oplevet det du oplever). Kan ikke rigtig se du har andre muligheder end at genstarte den og håbe det går. Er der koks efter genstart kan du måske være tvunget til at lave en hard reset Hard Reset din Playstation 3 - men hvis det er en ny PS3 vil det vist ikke være kæmpe problem for dig at evt. miste alle data/opdateringer. håber du får løst problemet
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
At gendanne standard-indstillingerne sletter ikke noget indhold på harddisken, men gør blot at din PlayStation 3 starter op med samme system-indstillinger som en fabriks-ny PS3 ville have, med al HDD-indhold intakt. Ofte står der at man ikke må slukke for PlayStationen når Harddisk-indikatoren blinker, og i dette tilfælde siger du jo at der intet sker med Harddisk-indikatoren, så du kan roligt slukke den.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:24.

【ツ】

Linear Mode