Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Playstation > Playstation 3 (PS3)

Playstation 3 (PS3) Snak om computerspil til Playstation 3 eller omkring PS3 generelt

Hjælp - PS3 Update

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 06-06-09, 15:34   #1 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Jun 2009
Lander73 har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 773, Level: 14 Points: 773, Level: 14 Points: 773, Level: 14
Level up: 73% Level up: 73% Level up: 73%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard Hjælp - PS3 Update

Hej

Ja så har jeg lige været ud og købe mig en PS3 Fedt. Men self. det første jeg skulle gøre var og opdatere softwaren via nettet. Progresbaren kom frem og efter et par min. var den 100%. Så går jeg lige ned i bilen og da jeg kommer op igen, står den med sort skærm. Det har den gjordt i 1.½ time nu og der sker ikke noget. Heller ikke på HDD led indikatoren.
Er dette normalt eller hvad.
Tør jeg at tage strømmen til den og starte op på nyt eller ødelægger det det hele
Lander73 er offline   Citer
Gammel 06-06-09, 17:05   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Hej Lander73,

Ja det er da et lidt kedeligt problem at ende i. Kan sige at det ikke er normalt (eller jeg har ikke oplevet det du oplever).
Kan ikke rigtig se du har andre muligheder end at genstarte den og håbe det går.
Er der koks efter genstart kan du måske være tvunget til at lave en hard reset Hard Reset din Playstation 3 - men hvis det er en ny PS3 vil det vist ikke være kæmpe problem for dig at evt. miste alle data/opdateringer.

håber du får løst problemet

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 06-06-09, 17:13   #3 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Lander73 Se Indlæg
Hej

Ja så har jeg lige været ud og købe mig en PS3 Fedt. Men self. det første jeg skulle gøre var og opdatere softwaren via nettet. Progresbaren kom frem og efter et par min. var den 100%. Så går jeg lige ned i bilen og da jeg kommer op igen, står den med sort skærm. Det har den gjordt i 1.½ time nu og der sker ikke noget. Heller ikke på HDD led indikatoren.
Er dette normalt eller hvad.
Tør jeg at tage strømmen til den og starte op på nyt eller ødelægger det det hele
Har aldrig før haft dette problem med min PS3, men personligt ville jeg blot genstarte den og gendanne standard-indstillingerne. Dette gøres ved at slukke den på Tænd/Sluk knappen. Derefter skal du trykke og holde knappen nede i 5 sekunder(Først vil du høre en bip-lyd der indikerer at den tænder, efter 5 sekunder vil du høre endnu en bip-lyd der indikerer at den har gendannet standard-indstillingerne).
At gendanne standard-indstillingerne sletter ikke noget indhold på harddisken, men gør blot at din PlayStation 3 starter op med samme system-indstillinger som en fabriks-ny PS3 ville have, med al HDD-indhold intakt.

Ofte står der at man ikke må slukke for PlayStationen når Harddisk-indikatoren blinker, og i dette tilfælde siger du jo at der intet sker med Harddisk-indikatoren, så du kan roligt slukke den.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:24.