|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
ps2 online
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sæt et ethernetkabel i PS2'en.
Bemærk at det langtfra er alle spil der kan spilles online. Forvent ikke noget ligesom PS3 eller 360, mulighederne er meget begrænsede, og tror heller ikke du skal forvente at der overhovedet er nogle der spiller online på PS2. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv kun prøvet at spille 1 spil Online på en PS2(Dengang jeg havde én).
EDIT: Efter at have tænkt mig lidt om, husker jeg faktisk at have spillet 2 spil Online på min PS2. Det andet spil jeg har spillet, er Ratchet and Clank: Gladiator, hvilket er et RIGTIGT fedt spil, både i singleplayer, samt Online delen Et must-buy hvis du spørger mig.Man kan bestille en pakke på nettet, der indeholder nogle installations/konfigurations manualer/CD'er(Det er gratis), samt et spil. Spillet man får med, er et kamp/skyde spil. Man styrer en tank rundt i nogle baner, og så kan man samle powerups op, hvilket giver nogle fordele, så det er nemmere at slå fjenden ud. Spillet kan spilles Online(''Sjovt nok''), og kan også spilles mod bots. På Playstations hjemmeside kan man registrere sin Playstation, ved hjælp af nogle numre bag på konsollen, og der kan du læse dig til mere information omkring dette. Sammen med din Playstation 2, burde du også have en manual, og andre foldere. Disse foldere indeholder også en del information omkring dette(Læste mig selv igennem folderne jeg fik med min PS2, og fandt ud af hvordan jeg bestilte denne ''Online''-pakke.) Her er et link der tager dig direkte til registreringen af din PS2. Dog skal du oprette en Playstation Network(PSN) konto, før du kan registrere din PS2. PlayStation-registrering Håber det hjalp lidt på det.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik' det? lol 'der er jo heller ingen der læser manualen'
(heller ik mig) prøver mig bare frem
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jo jeg gjorde for min virkede ikke.
og når nu taizun nævner det så har jeg også spillet R&C gladiator. men jeg kunne ikke komme på af en eller anden grund. (tror ikke det var routeren, da jeg havde direkte forbindelse)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:23.

Et must-buy hvis du spørger mig.

sådan en

Linear Mode