|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
Hjælp min søns spil virker ikke
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Hej alle gamere...
Nu er jeg endelig kommet ind på dette site - det var i øvrigt næsten umuligt. Nå, men nu til vores problem. Jeg har købt en brugt playstation 2 SCPH-30000 til min søn på 7 år. Og de to seneste spil vi har købt vil ikke virke... Den ene skriver, at der skal sættes et analogt stik i - og det er der allerede. Mystisk? I det andet står der i forordet til spillet, at hvis man har en SCPH-30000, så skal man læse opsætningsinstrukserne, der blev leveret med konsollen. En sådan har vi aldrig haft! Er der nogen, der ved, hvad vi kan gøre? Det er rigtig synd for ham - han er grædefærdig, da han jo glæder sig til at spille disse bilspil, han i øvrigt selv har sparet sammen til.... Hilsen En desperat far... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm det kommer an på skete det mon også med de gamle ejere
![]() eller's kan det jo være at den er blevet meget støvet inde i selve maskinen. det er jo ikkke godt at vide hvordan det er sket. det kan være maskinen eller spillene men jeg er nu sikker det er maskinen det kommer også an på er spillene også brugt?
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Eller er det analog stik / joystik til ps2. det kan jo være at det er et ps1 joy. det er kun meget få ps1 joy's der kan bruges til ps2'er. jeg har prøvet det før med en anden grund....der var ikke en fis den ville bare ik så jeg købte en ny.
men jeg kan godt forstå man bliver trist efter at have glædet sig til at spille et godt spil og så det ik virker. jeg er ellers ik expert for sådan noget måske nogle andre medlemer her kunne hjælpe ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 14-02-09 kl 14:00. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
jens1419:
Kunne dog ikke finde manualen til den version du beskriver, men da PS2 ligner jo meget hinanden, kan du forsøge at læse manualen til PS2 - SCPH-30004: Brugsanvisning SONY PS2 - PLAYSTATION 2 - SCPH-39004 - Betjeningsvejledning SONY PS2 - PLAYSTATION 2 - SCPH-39004 - Brugervejledning SONY PS2 - PLAYSTATION 2 - SCPH-39004 - - Diplodocs Som Bj sagde så kan det også have joystikken at gøre, køb joystikker som er beregnet til PS2. ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
hmmmm,tjooo da joystikket ik virker kan det nok ik være analog knappen, den ændre ik på Firkant,Trekant,Cirkel,Rund.
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:23.

Linear Mode