|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
spillene vil ikke virke
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har et giga problem med mi ps2..
den vil ikke køre 2 af mine spil den går bare i sort skærm når man prøver.. spillene har aldrig været spillet før(før jeg prøvede) og har ikke nogen risser eller feddede finger på. og vi har prøvet at skifte indstilingerne på konsolen men det hjalp ikke. den ene disk er godt nok blå. så jeg ved ikke om det kan være der for. en der ved hvordan/om vi kan få det til at fungere? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hvis jeg husker rigtigt havde mine demo spil til ps1 en blå underskive.
og det er lidt tvivlsomt at det er piratkopieret da man ikke kan købe sådanne blå diske. min bud vil være måske at de skal afspilles i et ps1 konsol. godt nok så burde ps2 afspille ps1 men jeg tvivler nu
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
jamen så ved jeg så sørme ikke hvad der skal gøres.
måske skal den bare rengøres? eller noget?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellers kan det måske være et problem med linsehovedet i PS2'en.
PS2'en har meget svært ved at læse spil med sort eller blå flade... Derfor er det vigtigt at linsehovedet i en PS2 og generelt det indvendige i en PS2 er rent og støvfrit. Hvis du har en PS2 Slimline, er det meget nemt at rense linsehovedet. Dette kan du gøre ved at bruge f.eks. en vatpind eller en rondel. Du skal blot gnubbe meget forsigtigt på overfladen af linsehovedet. Har du derimod den første PS2 model, altså den store model, vil jeg referere til denne video: Som vist i videoen, kan man bruge noget antiseptisk middel, hvilket på engelsk hedder: Rubbing alcohol. Dette kan man dyppe en vatpind ned i, og derefter gnubbe linsehovedet, for at rense den. Jeg vil dog være meget varsom, og hvis muligt, lade en erfaren person gøre det for dig, da der kan være risiko for at man beskadiger linsen eller andet hardware i PS2'en. Håber det hjalp lidt ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fedt nu ved jeg det
![]() og mart. hvad skulle den der spammy smiley til for? ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
jeg har en gammel PS2 og den kan ikke kører BLÅ disk DVD disk og CD
det lyder måske lidt mærkeligt men det er rigtigt! så det kunne godt være derfor __________________________________________________ _______________ Worms 2 freak ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
NO!!!!!
kunne du ikke have vist den FØR min far gav mit gamle til en anden![]() også INDEN jeg købte den nye smile model. (nu ville jeg også skrive at jeg spildte 2000 kr(ellers var det 1000) for at købe en ny, men så ville det nok blive alt for dramatisk ).
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:22.

- moderator siden september 2008.

kunne du ikke have vist den FØR min far gav mit gamle
til en anden
).
Linear Mode