|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
Hvor sidder intternet stikket på ps2 (gammel model)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Har lige hurtigt kigget efter nogle steder man muligvis kunne købe en Adapter, dog uden held. Angående Expansion Bay, så har jeg læst mig til at det er en egenskab der er på nogle bestemte PS2 modeller(De gamle). Expansion Bay er en åbning der kan findes bag på sin PS2, hvori der er plads til enten en ekstern Harddisk(Bestemt til PS2) eller en Netværks Adapter. Du kan læse mere om Expansion Bay her, og om hvilke modeller af PS2'en der har denne egenskab: PlayStation 2 Expansion Bay - Wikipedia, the free encyclopedia Håber det hjalp dig lidt hen ad vejen ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Nej, man skal netop bruge en Netværks Adapter der er specifikt lavet til en PS2.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Ja, og dog.
Tror ikke ligefrem det var den store indtægtskilde, eftersom at der efter lidt tid udkom en slimline model, med indbygget Netværks Kort. ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:17.

og hvad er EXPANSION BAY det ligner et harddisk drev kan man koble en harddisk til? hvis i har svar så vil jeg akke dem der gør det
det vil være en hjælp

Linear Mode